מהומה גדולה בין חסידי ברסלב לכוחות הביטחון האוקראינים

מהומה גדולה מתחוללת בשעות האחרונות בטיסת קונקשן מפריז לקייב

מהומה גדולה מתחוללת בשעות האחרונות בטיסת קונקשן מפריז לקייב, על פי הדיווחים מהשטח, כוחות הביטחון המקומיים לא מאפשרים לחסידים לצאת מהמטוס. מעדויות במקום עולה תמונה קשה: "כשנחתו בשדה התעופה בקייב הורו אנשי הביטחון לנוסעים להשאר במקומותיהם וכי המטוס לא מורשה לנחות בקייב"., סיפר אחד הנוסעים ל'אקטואליק'.

ברשת החברתית נפוצו מספר תיעודים קשים של חסידים חסרי אונים כשהם זועקים לעזרה. בתיעוד נוסף נראת דיילת מחבקת ילדה קטנה שהגיעה במטוס ובכתה לאור התנאים הקשים במטוס.

העיתונאי מני גירא צייץ וטען: "מעדויות רבות של טסים, עולה השערוריה: אוקראינה לא סגורה לזרים – היא סגורה ליהודים בעלי חזות דתית! מאות נוחתים מעשרות טיסות הוכנסו למדינה, מלבד אלו שבתמונת דרכונם נראים יהודים דתיים". בחסידי ברסלב משערים כי רוני גמזו הזהיר את הרשויות באקוראינה כי רוב חסידי ברסלב נדבקו ועלולים להפיץ את הנגיף ברחבי אוקראינה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הטלפון של נתניהו לנשיא אוקראינה לעצור את החסידים מלהגיע לאומן בראש השנה ואחר כך לספר להם שהוא מחפש פתרונות, זה גם שקר כפול וזו גם פגיעה בחופש הדת.

    הטלפון של נתניהו לנשיא אוקראינה לעצור את החסידים מלהגיע לאומן בראש השנה ואחר כך לספר להם שהוא מחפש פתרונות, זה גם שקר כפול וזו גם פגיעה בחופש הדת.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב