מהתעשייה האווירית ללוקהיד מרטין: נמסרה כנף ראשונה

קו הייצור של כנפי ה-F-16, אשר הוקם בשנות ה-80, חידש פעילותו במטרה לתת מענה לביקוש הגובר למטוסי ה-F-16 ברחבי העולם

התעשייה האווירית מסרה את הכנף הראשונה של מטוס ה-F-16 לחברת לוקהיד מרטין, לאחר שפתחה מחדש את קו ההרכבות שנוסד בשנות ה-80, וזאת כמענה לביקוש הגובר בעולם למטוסי F-16 בלוק 70/72. הכנף, שהורכבה בפס הייצור המיועד למבנים תעופתיים של ה- F-16, נשלחה לקו הייצור וההרכבה הסופי של המטוסים במפעלי חברת לוקהיד מרטין בגרינוויל, דרום קרוליינה, ארה"ב. התעשייה האווירית חידשה את תשתיות קו הייצור, שיפרה את סביבת העבודה ושדרגה את הכלים בקו במטרה לבנות את המבנים התעופתיים המתקדמים ביותר. התעשייה האווירית חידשה גם את שרשרת האספקה של ספקי החומרה התומכים בקווי ההרכבה וקיימה הכשרות ייעודיות לצוות ה־F-16.

מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי: "מסירת כנפי ה- F-16 מהקו המחודש, מייצגת את המשך שיתוף הפעולה ארוך השנים של התעשייה האווירית עם חברת לוקהיד מרטין לייצור מבנים תעופתיים ללקוחות בכל העולם. פס הייצור המחודש והמתקדם טכנולוגית של כנף ה-F-16 והסנפירים האנכיים משקף יותר מ-40 שנה של שיתוף פעולה בין התעשייה האווירית ולוקהיד מרטין והוא מצטרף למרכז ההרכבות הייחודי של התעשייה האווירית לייצור כנפיים למטוסי קרב. הניסיון שלנו וקידום שיתופי הפעולה המקצועיים מביאים לקוחות מרוצים ומהווים עדות לתפקידה המשפיע והמוביל של התעשייה האווירית בתעשיית התעופה העולמית".

מנכ"ל לוקהיד מרטין ישראל, יהושע (שיקי) שני, אמר: "ה-F-16 הוא בחירה אסטרטגית ורבת-ערך ללקוחות רבים ברחבי העולם הרוצים מטוס קרב מתקדם בעל יכולות מהדור הרביעי, שותפויות אזוריות ועולמיות ועלויות בנות-השגה לאורך חיי כלי הטיס. חמש מדינות בחרו ב-F-16 בלוק 70/72 מסיבות אלה ואחרות. אנו גאים ביכולת הייצור המקומי בישראל של כנפי F-16 במפעלי התעשייה האווירית, שכבר מייצרת כנפיים ל-F-35, ואנו מצפים להגדלת הפעילויות ושיתופי הפעולה עם התעשיות בישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *