מה הבטיח פרויקטור מירון לנציגי המשפחות השכולות?

השר והממונה שמעו את סיפוריהם האישיים של המשפחות על יקיריהם שאבדו. הממונה הציג את עצמו וביקש לשמוע את בני המשפחות והבטיח כי זהו מפגש ראשון בסדרה של פגישות שהוא מתכוון לקיים עם נציגי המשפחות

פגישה ראשונה התקיימה בין פרויקטור מירון לבין נציגי המשפחות השכולות מאסון מירון.

המפגש התקיים לקראת הסיור הראשון במירון שיתקיים השבוע בהשתתפות השר כהנא, הממונה טסלר והצוות המקצועי שיגבש את מתווה מירון 2022.

בשבוע הראשון לכניסתו לתפקיד הממונה על ההילולה הקרובה במירון, צבי (צביקי) טסלר והשר לשירותי דת מתן כהנא נפגשו עם בני המשפחות שאיבדו את יקיריהם באסון מירון בל"ג בעומר האחרון. השר והממונה שמעו את סיפוריהם האישיים של המשפחות על יקיריהם שאבדו. הממונה הציג את עצמו וביקש לשמוע את בני המשפחות והבטיח כי זהו מפגש ראשון בסדרה של פגישות שהוא מתכוון לקיים עם נציגי המשפחות.

נציגי המשפחות העלו בפני השר כהנא והממונה טסלר מס' בקשות לקראת גיבוש מתווה מירון וביקשו לאפשר אירוע לזכר בני משפחותיהם שנספו באסון מירון.

בתום הפגישה אמר הממונה טסלר: "היה חשוב לי לקיים את פגישת העבודה הראשונה שלי אתכם וחשוב שנקיים פגישות נוספות. אני מייחס לדבריכם משקל רב". השר כהנא הוסיף: "אני מודה לכם, עבורי זהו כבר מפגש שני אתכם, אך למדתי דברים חדשים. הנצחת הנספים במירון חשובה ונבחן כיצד ניתן לעשות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *