מה חיפש שר הדתות ביקב בבנימין?

השר ביקר לראשונה במועצה הגדולה בישראל ונפגש עם ראש המועצה ישראל גנץ במטרה לקדם פרויקטים בתחום הדת בהתיישבות.

השר ביקר לראשונה במועצה הגדולה בישראל ונפגש עם ראש המועצה ישראל גנץ במטרה לקדם פרויקטים בתחום הדת בהתיישבות.

שר הדתות יעקב אביטן מסיעת ש"ס ביקר היום (ג') במועצה האזורית בנימין. הסיור החל עם ביקור במקווה חדש שנבנה ביישוב פסגות, נמשך עם ביקור מרגש בבית משפחת שורק ביישוב עפרה שאיבדה את בנה דביר הי"ד בפיגוע בגוש עציון באוגוסט 2019. משם עברו השר וראש המועצה לאתר שילה הקדומה לסיור באתר הקדום בו עמד עיר המשכן.
הסיור נחתם עם ביקור ופגישת עבודה ביקב פסגות החדש.

בדיון המקצועי שיתף ראש המועצה ישראל גנץ את השר הנכנס בצרכים והאתגרים הרבים של תושבי המועצה לטובת חיזוק מוסדות הדת בבנימין, לרבות השקעה בבתי כנסיות ביישובים צומחים, מקוואות חדשים ובתי עלמין.
כמו כן, המשתתפים דנו במיזם מיוחד של המועצה בנושא ליווי חקלאים בתהליך שנת השמיטה.

ראש מועצת בנימין הודה לשר אביטן על תרומת משרד הדתות לצמיחת ההתיישבות: "שמחנו לארח היום את ידידי שר הדתות יעקב אביטן. ביחד העמקנו בחשיבה כדי לפתח את בנימין ולחזק את שורשינו בארץ האבות.

התשובה שלנו להרס והברוטליות של הפלסטינים בשטחי c צריכה להיות בבנייה וצמיחה מסיבית ביהודה ושומרון, בין היתר גם דרך מוסדות דת חזקים ושיח מתמיד של אמונה. זאת המלחמה שלנו מול הפרא של הרשות הפלסטינית. דרך פעילות המשרד כבוד השר יוכל לחזק משימה לאומית והיא מפעל ההתיישבות ובנימין בפרט.

אני מודה לכבוד השר על הרצון לראות את הדברים מקרוב והרצון העז להצמיח את ההתיישבות ולקיים את האימרה להגדיל תורה ולהאדירה."

שר הדתות יעקב אביטן סיכם את הסיור: ״התרשמתי מאד מפעילותו הנמרצת של ראש המועצה האיזורית ישראל גנץ ושל המועצה הדתית וכן מהישובים הפורחים והאיזור כולו הרווי בהיסטוריה היהודית ומורשת אבות. נעשה הכל כדי לפתח את שירותי הדת במקום, בבניית עוד בתי כנסת ומקוואות טהרה כיאה לחבל הארץ הזה עליו צעדו אבותינו הקדושים״.

צילום: דוברות בנימין.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *