מה מייחד את משלוח המנות שלך?

רחלי ליברמן אופה עוגיות ועוגות שהן חלומות, ביקשנו ממנה שבוע לפני חג הפורים ומשלוחי מנות שאנחנו כל כך עסוקות בהן להביא לנו משהוא אחר, טיפים של רחלי מ"רשל אירועים" למשלוח מנות ייחודי // נעים להכיר

רחלי ליברמן בת 23 אמא ל-2 מכינה מאפים שאפשר להסתכל עליהם שעות והמחשבה לאכול את כל האומנות הזאת ממש קשה.
פגשתי אותה לפני שבועיים כשהיא הכינה קפקייס מיוחדים ליום האישה, באירוע WE WOMNE. רחלי התחילה את דרכה כשהיתה עוד ילדת סמינר לפני 6 שנים. "ראשל אירועים" נולד מתוך תשוקה ואהבה לאירועים, קונדיטוריה, יופי ואומנות. מאז היא לא נחה לרגע, לומדת מהטובים ביותר ומשדרגת את העסק כדי להביא לכם את הטרנדים המקוריים והחדשניים ביותר.
החלום שלה: ליצור יחד איתכם אירוע של פעם בחיים.
טיפים למשלוחי מנות מאת רחלי ליברמן:
קונספט – תשלבו במשלוח מנות שלכן קונספט / רעיון שסביבו יהיה המשלוח וזה ישדר וייתן לכן מראה יוקרתי ומיוחד במשלוח מנות. אפשר לשלב עם תחפושת של אחד הילדים, או תחפושת משפחתית. במשלוח צריך להיות אחד האלמנטים שיש בהם את מה שהחלטתן. כמו למשל: תותים, אפשר קפקייס תות, ברכה שקשורה לתותים ועוד מלא דברים מעניינים וטובים. כל מה שתעשו מתוך בחירה מיוחדת ואישית. זה יהיה משלוח מנות שלכן בלבד.
צבעים – בחירה של גוון או שתיים במשלוח מנות תייקר ותשדרג את המשלוח מנות שלכן, כל האלמנטים צריכים להיות באותו צבע מה שייתן את החיבור והיופי וישלים את המראה. תמונות של רחלי להמחשבה של בחירת צבע.
צילום: ברכה ביטן
מיתוג אישי – כיום ניתן להדפיס בחנויות של מוצרי אפייה, ספים אכילים. כך שאם תקחו עוגיה או מאפה ותדביקו עליו דף אכיל עם ברכה אישית, המשלוח מנות שלכן יקבל ערך אישי נוסף
רחלי משתדלת ללוות אותכם בהתאם לחלום, כל חלום הופך למציאות וטאץ' יוקרתי. כחלק מהרצון לתת שירות מותאם ללקוחות, הקמנו בימים אלה את המחלקה העסקית, שמביאה את הדור הבא של האירועים העסקיים, עם שירות מותאם ומוקפד למינוף המותג או העסק שלכם.
כמה השקעה בקפייקס אחד // צילום: ברכה ביטן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *