מה עשה נציג העדה האתיופית של ש"ס בבית העלמין שבירושלים באישון לילה

נציג ש"ס נרגש מהחלטת מועצת הרבנות הראשית לאשר מחדש את ההכרה בבני עדתו, וכאות הוקרה עלה לציונו של מרן הגאון הרב עובדיה יוסף זצ"ל על מנת להודות לו

נציג העדה האתיופית הרב ברוך גזאיי הממוקם במקום ה- 11 במפלגת ש"ס, עלה אמש לקברו של מרן רבנו עובדיה יוסף זצ״ל וזאת בכדי להודות על החלטת מועצת הרבנות הראשית לפני מס' חודשים להכיר ביהדותם של יוצאי אתיופיה, שנים ארוכות לאחר החלטתו של מרן זצ"ל.

כזכור, לפני מס' ימים נחשף שבביתו של הרב עובדיה התכנסה מועצת הרבנות הראשית וקיבלה את ההחלטה המרגשת, במהלך הישיבה שנערכה בביתו של הרב במלאות שש שנים לפטירתו, העלה רבה של באר שבע, הרב יהודה דרעי את הרעיון לאמץ את פסיקת הרב עובדיה יוסף מלפני עשרות שנים, חברי מועצת הרבנות הראשית הסכימו וההחלטה התקבלה.

בפוסט שהעלה יו״ר ש״ס השר אריה דרעי כתב: "זכינו לבשורה מרגשת בהחלטת הרבנות הראשית לאשר מחדש את פסיקת מרן הרב עובדיה יוסף זצ״ל אשר נאבק למען יהודי אתיופיה ופסק שהם יהודים לכל דבר. ידידי הרב ברוך גזהיי, מועמד רשימת ש״ס לכנסת, עלה לקברו של מרן והודה לו על ההכרעה ההיסטורית ולבנו ממשיך דרכו הראשון לציון על ההחלטה החשובה. בני העדה האתיופית היקרים, נמשיך לעמוד לימינכם ולסייע לכם. אחים אנחנו!".

צפו בוידאו שהוציאה המפלגה:

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. עולי אתיופיה

    הרי אמר שצריכים גיור לחומרא

    ולמה עד עכשיו לא הכשירו אותם
    כי הם לא יהודים

    דודי לב |
    הגב