"מה רוצים הפושעים האלה?": הגר"מ מאזוז בסרטון חריף נגד קהילת התועבה

הערב נחשף סרטון בו נראה מרן ראש הישיבה הרב מאזוז תוקף את אנשי התועבה – כשאלי ישי נמצא לידו. "הם מביאים מחלות"

לפני כחודש הכחיש יו"ר יחד, השר והח"כ לשעבר אלי ישי, את מעורבותו בקמפיין נגד אנשי התועבה. הערב (ראשון) נחשף במהדורה המרכזית סרטון רשמי חדש של יחד, ובו נראה מרן ראש הישיבה הרב מאזוז תוקף את אנשי התועבה – כשאלי ישי נמצא לידו.

בסרטון אמר הרב מאזוז: "מה רוצים הפושעים האלה? לעשות ברית הזוגיות, לעשות נישואין של אבא ואבא ואימא ואימא משוגעים אלה, אוי להם, אוי ואבוי להם, יום אחד יתברר כמה מחלות באים מזה – יש מחלות שמצאו להם פיתרון אבל יש מחלות שלא מגלים מיד אבל גם בלי מחלות אתם הורסים את עם ישראל".

רק בשבוע האחרון נתניהו צלצל בסוף השבוע לרב מאזוז במטרה לשכנע את ישי לא להתמודד, אך הרב מאזוז הבהיר לו כי יחד תרוץ עד הסוף.

6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. דרעי עשה מהספרדים שפלים ומושפלים אינך מתבייש להצביע לעבריין כרוני בעל עבר ועתיד פלילי ידיו מלאים דמי אוסלו וגזל וחילולי שבת ורפורמים וכל מיני מרעין בישין רבש''ע אתם סתומים

    דרעי עשה מהספרדים שפלים ומושפלים
    אינך מתבייש להצביע לעבריין כרוני בעל עבר ועתיד פלילי
    ידיו מלאים דמי אוסלו וגזל וחילולי שבת ורפורמים וכל מיני מרעין בישין
    רבש"ע אתם סתומים

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. "זנ" בקלפי מצביעים למרן שליט"א

    יחד "זנ" בקלפי

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. עם ישראל - הצטרפו כעת לאמירת פרק תהילים להצלחתו של בן העליה מאיר בן בת שבע בלוי ולשחרורו המהיר מידי רודפי נפשו. תהילים קמב (א) מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה. (ב) קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן. (ג) אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד. (ד) בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי. (ה) הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי. (ו) זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים. (ז) הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי. (ח) הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי. אַחֵינוּ כָּל בֵּית יִשְׂרָאֵל הַנְּתוּנִים בַּצָּרָה וּבַשִּׁבְיָה הָעוֹמְדִים בֵּין בַּיָּם וּבֵין בַּיַּבָּשָׁה הַמָּקוֹם יְרַחֵם עֲלֵיהֶם וְיוֹצִיאֵם מִצָּרָה לִרְוָחָה וּמֵאֲפֵלָה לְאוֹרָה וּמִשִּׁעְבּוּד לִגְאֻלָּה הָשָׁתָא בַּעֲגָלָא וּבִזְמַן קָרִיב וְאִמְרוּ אָמֵן.

    כזכור, עם מעצרו הורו מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א כי במידה ומעצרו יימשך, יש להמשיך את הוראתו הברורה של מרן ראש הישיבה הגאון הגדול הצדיק רבי שמואל אויערבאך זיע"א כי על כל מעצר בן ישיבה יש להרעיש עולם ומלואו ולצאת במחאה אדירה שתביא את זעקת היהדות הנאמנה ועולם התורה, להסרת החרב המונפת על כלל בני הישיבות ועולם התורה בארה"ק.

    ביום חמישי, ולאחר שהתברר כי רשויות הצבא מנסים להאריךך את מעצרו, השתתפו אלפי חרדים במחאה אדירה שהתקיימה במשך כשעתיים וחצי בצומת שרי ישראל-יפו בירושלים, המוני המוחים קראו בין היתר "נמות ולא נתגייס, לכלא ולא לצבא", כשבכך הם מחדדים את הפסיקה ההלכתית המפורסמת כי הגיוס לצבא אסורה בגדר של 'יהרג ואל יעבור'. בניסיון להשתיק את מחאת החרדים, פעלו במקום כוחות גדולים של המשטרה שהפעילו אלימות אכזרית ביותר נגד המפגינים, באמצעות מכות סוסים ומכת"זיות, זאת ללא סמכות חוקית, וגם ללא תגי זיהוי. אבל המפגינים המשיכו עם כל הכח והמפגינים נצחו הפעם!!!

    כזכור, בן העליה נעצר במהלך הפגנה ספונטנית נגד גיוס בנות שהתפתחה בכביש הכניסה לעיר מודיעין עילית, במהלך ההפגנה, עצרו כוחות המשטרה כעשרה מפגינים ולקחו אותם לתחנת המשטרה בכניסה לעיר. אחד האברכים במקום, שסירב להזדהות זוהה באמצעות טביעת אצבע, ואז עלה שמו במסוף המשטרתי, כמי שמתנגד לגיוס חרדים בסירובו להתייצב בלשכת הגיוס במסגרת חוק הגיוס הדורש מכסות ויעדים מקרב המגזר החרדי. אולם בעוד בתחנות אחרות במשטרה, מבינים כי אל להם לקחת חלק ברדיפת הצבא נגד עולם התורה, ומשחררים את העצורים בנסיבות אלו, מפקד המשטרה במודיעין עילית הורה מיד להזמין משטרה צבאית על מנת להסגירו לכלא הצבאי.

    כל היהדות החרדית בארץ ובעולם מבהירה: כי לא יעזור לשלטונות כל ההתעמרויות בבני העליה נזר הבריאה. וכפי הוראת רבותינו מצוקי ארץ זיע"א ויבדלט"א מרנן חברי מועצת גדולי עולם התורה של הפלג כי אין להתייצב בלשכת הגיוס בשום אופן ואין לשתף פעולה עם חוק השמד.

    עם ישראל – הצטרפו כעת לאמירת פרק תהילים להצלחתו של בן העליה מאיר בן בת שבע בלוי ולשחרורו המהיר מידי רודפי נפשו.

    תהילים קמב
    (א) מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה.
    (ב) קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן.
    (ג) אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד.
    (ד) בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי.
    (ה) הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי.
    (ו) זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים.
    (ז) הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי.
    (ח) הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי.

    אַחֵינוּ כָּל בֵּית יִשְׂרָאֵל הַנְּתוּנִים בַּצָּרָה וּבַשִּׁבְיָה הָעוֹמְדִים בֵּין בַּיָּם וּבֵין בַּיַּבָּשָׁה הַמָּקוֹם יְרַחֵם עֲלֵיהֶם וְיוֹצִיאֵם מִצָּרָה לִרְוָחָה וּמֵאֲפֵלָה לְאוֹרָה וּמִשִּׁעְבּוּד לִגְאֻלָּה הָשָׁתָא בַּעֲגָלָא וּבִזְמַן קָרִיב וְאִמְרוּ אָמֵן.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. יחד שמרה שומרת ותשמור על הציביון היהודי של המדינה, בלי פחד

    לא כמו ג' שאיכפת להם רק מהחרדים,
    לא כמו שס שאיכפת להם רק מג'ובים וג'ובות, והדרעון אומר שתל אביב יחליטו על השבת שלהם.

    אלי ישי אחריך באש ובמים |
    הגב
  5. יישר כח ובהצלחה לתנועת יחד תלכו מחיל אל חיל

    בהצלחה ענקית בבחירות לתנועת יחד

    רק יחד |
    הגב
  6. למה להתבייש ולהסתיר את הפנים?

    אלי ישי, תתגאה ברב, אל תסתיר את פניך. דבריו נכוחים למבין וישרים לכל.

    הבחנה! |
    הגב