מה שחשבתי בלילה לפני השינה

תפילת הבוקר, פותחת את היום. היא זו שתפתח לכם יום חדש, תאיר לכם באור יקרות, תעטוף אתכם בשכבות של אהבה ושמחה ותגרום לכם להרגשה טובה ונעימה

רוצים להתרומם מהמקום בו אתם נמצאים?

בואו נרומם את היום שלנו.

אם עדיין לא הספקתם להתפלל היום, קומו ועשו זאת, לפני שאתם ממשיכים לקרוא.

אם לא התפללתם עדיין, שום דבר לא יעזור לכם.

התפילה, תפילת הבוקר, הפותחת את היום, תפתח לכם יום חדש, תאיר לכם באור יקרות, תעטוף אתכם בשכבות של אהבה ושמחה ותגרום לכם להרגשה טובה ונעימה.

לפני שתתחילו להתפלל, בקשו בשקט, בלב, כל מה שאתם רוצים. תנו לעצמכם להירגע מעט, וחשבו על המילים שאתם אומרים. מילות התפילה ירככו את לבכם ויגרמו לכם לתחושה של התחלה חדשה.

התפילה תביא אתכם לחיזוק הגוף, הנפש והנשמה. תנו לעצמכם לנשום עמוק ולקבל על עצמכם את ההתחלה המחודשת.

אין דבר שנעשה בעולם מבלי מחשבה. בורא עולם בורא לנו את כל מה שאנו צריכים במחשבה תחילה ובכוונה מרובה. הוא בחר בשבילנו את בן הזוג שלנו, או שהחליט שעדיין לא. הוא ברא בעבורנו את הילדים שלנו, או שעדיין לא. הוא דאג לנו לכלכלה ברווח, או שעדיין לא. הוא החליט במקומנו מה יקרה עם כל מה שנעשה, לאן יובילו אותנו דרכינו ואיך נצליח בחיים, אנו, בן זוגנו, או ילדינו.

בורא עולם ברא אותנו, בני האדם, חושבים ומשתדלים. אינני מכירה מישהו שאינו מעונין בכך שילדיו יהיו בריאים, צדיקים, שמחים בחיים ומאושרים. אינני מכירה אדם שמוכן בחפץ לב לוותר על דירה נאה, כלים נאים ומעות בצד לכל מיני עניינים חשובים. אינני מכירה בני זוג שאינם חפצים באושר, בעונג ובהצלחה בחיים.

ה' מצפה מאתנו להראות לו שאנו רוצים. להתפלל מעומק לבנו ולבקש בקשות. להתחנן לו ולצפות לישועות, לבכות לפניו, כדי שישמע לבקשותינו וייתן לנו את משאלותינו.

כל דמעה שאנו מורידים על חינוך ילדינו, לא תיפול ריקם. כל בקשה שנבקש על עצמנו, לא תשוב בלא כלום.

התחילו את היום בתפילה,

המשיכו את היום בתפילה,

סיימו את היום בתפילה –

ותפילותיכם בוודאי יעלו עד כיסא הכבוד, ויתקבלו שם בברכה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *