מוחמד קטוסה יצא מהכלא: "אני אדם נקי במיליון אחוז"

אחרי שבית דין צבאי ביטל את כתב האישום כנגד מחמוד קטוסה, עובד הניקיון שוחרר הבוקר (שלישי) ממעצר‎ של 55 ימים. "אחרי כל הכאב שאני והמשפחה שלנו עברנו יש הרבה מה להסביר. אני מכיר את עצמי ואני לא עשיתי כלום. מילה אחת ממה שאמרו".

אחרי שבית דין צבאי ביטל את כתב האישום כנגד מחמוד קטוסה, עובד הניקיון שוחרר הבוקר (שלישי) ממעצר‎ של 55 ימים.

"אני צריך לקחת אוויר, יש לי הרבה מה להסביר על כל מה שקרה", אמר קטוסה לאחר שחרורו. "אני אדם נקי במיליון אחוז, כל הזמן אמרתי להם שאני לא האדם הזה – אם הם ימצאו מילה אחת ממה שהם חשדו בי, אני מוכן להכול‎". קטוסה הוסיף כי "בלתי אפשרי שאדם מוסלמי יעשה דבר כזה – זה סיפור דמיוני, המציאו את זה אנשים בלי מצפון"‎.

"אחרי 50 יום בכלא אין לי מילים, לא יכול להסביר את ההרגשה", הוסיף קטוסה בריאיון ל'עושים צהריים' בגלי צה"ל,מיד לאחר ששוחרר. "אחרי כל הכאב שאני והמשפחה שלנו עברנו יש הרבה מה להסביר. אני מכיר את עצמי ואני לא עשיתי כלום. מילה אחת ממה שאמרו".

"עם כל מה שקרה לי, אני מקווה שהילדה והמשפחה יהיו בריאים ושיחפשו את מי שעשה לבת שלהם את הדבר הזה, אני לא מאמין בדברים כאלה", הוסיף קטוסה. "כולם מכירים אותי בעיר שם: אני מתנהג לכולם יפה, מה שקרה לי זה דבר לא קל. עברתי מצב מאוד מאוד קשה, אני בן אדם נקי. אני לא מבין למה בכלל חשדו בי על דבר כזה".

לגבי האפשרות שיחזור לעבוד במודיעין עילית אמר קטוסו: "אני צריך לשבת עם המשפחה שלי ולהחליט מה לעשות עם העבודה. אני פוחד לחזור לאותו מקום שבו עבדתי, הרסו לי את החיים שלי. פתאום ככה אחת, שתיים, שלוש – אומרים שעשיתי את הדבר הזה ולוקחים אותי לכלא, סתם ככה. לא חשבתי בחיים שיכול לקרות ככה לבן אדם, מכלום".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *