מוטק'ה בלוי מאיים: "מי שיערב אינטרסים אישיים בטלז סטון – ישלם מחיר בצאצאיו"

יממה לבחירות בטלז סטון: יו"ר משמרת הקודש והחינוך הרב מוטק'ה בלוי בהודעת וואטספ, אמר כי מי שלא יצביע למועמד יצחק רביץ שנתמך ע"י גדולי ישראל – גורם להרס אמונת חכמים

יו"ר משמרת הקודש והחינוך ואיש דגל התורה, פנה הבוקר בהודעת וואטספ בה איים על מי שיצביע עבור המועמד יענקי פלאי לבחירות מחר בטלז סטון, ולא עבור יצחק רביץ הנתמך ע"י גדולי ישראל.

"חברים מקרית יערים", כותב בלוי, "פניה של הרגע האחרון: מי שיעשה חשבונות אישיים ויערב אינטרסים או סיבות רגשיות אלמנה וכד' – שידע  שאח הוא לכל משחית ובמו ידיו גורם להרס אמונת חכמים שזה יסוד קיומנו ולפירוק דגל התורה".

בלוי איים כי "מניסיון ישלם ע"כ מחיר כבד בצאצאיו רח"ל. ילמדו ממנו לצפצף על גדולי ישראל, ובסוף הם יצפצפו עליו, עד שילכו חלילה לבלות באבו גוש.

"מצביעים יקרים, דעו לכם: נער הייתי וגם זקנתי, לא תמיד אהבתי או יותר נכון הבנתי בשכלי הקט כל הוראה של גדו"י נ"ע ויבלחט"א, אבל תמיד ביצעתי בלי כחל ושרק, אחרת לעץ דמינו ה"י. כו"ח בכאב,  מוטק'ה קשישא מירושלים", סיים בלוי, תושב בני ברק.

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רק פאליי

    מוטקה תמשיך אתה עושה עבודה טובה לרב פלאיי
    חצוף מחוצף

    תושב טלזסטון |
    הגב
  2. עוד ניצול רגשות התושבים לטובת העסקונה בדגל

    צריך להיות אכזר בשביל לבחור ברביץ

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. ראינו רבנים גדולים (למשל הרב שך) ראינו אדמורים ראינו תלמידי חכמים גדולים שיש

    להם ילדים חילוניים. אפיקורסים ממש. לוחמים בתורה. ראינו אנשי עמך פשוטים ועובדים ואפילו לא תמיד לומדים אפילו לא את הדף היומי ויש להם ילדים צדיקים מתוקים תלמידי חכמים ובונים בית נאמן בישראל ועושים נחת רוח למקום. אז בבקשה הרב בלוי לא להלך עלינו איימים. אתה וכמוך לא יודעים חשבונות שמים (והיו גם גדולי ישראל שהיו אומרים שהם אינם יודעים חשבונות שמים). גם אתם לא שומעים בקול הגדולים אלא מכתיבים לגדולים מה להגיד. ואתם יודעים זאת יותר טוב ממני.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. יו"ר משמרת הקודש והחינוך עם אייפון ביד בלי בושה,

    ציטוט: "נער הייתי וגם זקנתי…תמיד ביצעתי בלי כחל ושרק,"
    חוץ ממתי שלא התאים…
    ובנוסף: זה נשלח בהודעת וואצאפ, האירוניה התאבדה.

    אני |
    הגב