מוטקה בלוי: "השר הזה הנדל הוא פשוט פוסטמה"

"לפתוח את הקווים לניוד לסמארטפונים ולהוציא אותנו מהגטו שאנחנו בחרנו? יש רב אחד שהתיר לו את הדבר הזה? השר הזה מנותק. זה לעזור לחצי מליון חרדים? זה לקלקל!"

המחנך הרב מרדכי בלוי התייחס בראיון לרונן כץ בקול ברמה להחלטה לבטל את הקומה הכשרה ואמר: "השר הזה הנדל הוא פשוט פוסטמה. הוא בא לתקן? הממשלה הזאת לא עושה שום דבר טוב, שיתעסק עם הסיבים האופטיים והוא לא יכול להתערב לנו בחיים. לפתוח את הקווים לניוד לסמארטפונים ולהוציא אותנו מהגטו שאנחנו בחרנו? יש רב אחד שהתיר לו את הדבר הזה? השר הזה מנותק. זה לעזור לחצי מליון חרדים? זה לקלקל!".

ח"כ יעקב אשר הגיב: "החלטת השר הנדל לפגוע בצרכני 'הקומה הכשרה' – מחטף בזוי והתערבות בוטה בדרך חינוך ילדינו" . ההחלטה המקוממת של השר הנדל, רגע לפני שהממשלה הרעה והכושלת קורסת אל פח האשפה של ההיסטוריה, היא מחטף בזוי של התרסה לשם התרסה, מתוך רצון לפגוע ולנקום בציבור צרכנים ענק שכל חטאו שהוא 'חרדי'."

לדבריו, "מכיון שיש המנסים לזרות חול בעיני הציבור ולטשטש את האמת, יודגש שוב כי בפני השר הנדל הוצעו מספר מתווים שבהם לצד שמירת הקומה הכשרה, עוגנו הזכויות הצרכניות והובטח תיקון אמיתי לבעיות שעלו בשימוע. אלא שהשר דחה את כולם על הסף ללא שום דיון ענייני כשהוא נחפז לקדם את הרפורמה הפוגענית שלו. ההתערבות הבוטה בדרכי חינוך ילדינו, באמצעות רפורמה שמתחזה לצרכנית, היא פגיעה חמורה בזכויות האזרח, כשברור לכל כי קיומה של הקומה הכשירה נועד לשרת את דרישת הלקוחות החרדים מבלי שהדבר בא על חשבונו של אף ציבור צרכנים אחר."

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *