מזעזע: כהנא יסכים לנישואים אזרחיים בישראל

הערב פרסם יאיר שרקי על מו״מ פנים קואליציוני על שינויים דרמטיים בסטטוס קוו בענייני דת ומדינה. השר לשירות דת מתן כהנא אמר לגורמים ביש עתיד כי יסכים לאישור נישואין אזרחיים בקונסולויות זרות בישראל, בתמורה לביטול סעיף הנכד בחוק השבות

הערב פרסם יאיר שרקי על מו״מ פנים קואליציוני על שינויים דרמטיים בסטטוס קוו בענייני דת ומדינה. השר לשירות דת מתן כהנא אמר לגורמים ביש עתיד כי יסכים לאישור נישואין אזרחיים בקונסולויות זרות בישראל, בתמורה לביטול סעיף הנכד בחוק השבות.

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, צייץ כעת בחשבון הטוויטר שלו והגיב: "אין דיל – יש שקרים."

לדבריו, "שומע את הדיווחים הערב על כביכול דיל שאנשים יוכלו להינשא בקונוסליות בתמורה לביטול סעיף הנכד בחוק השבות. אני לא מכיר שום הצעה כזו וישראל ביתנו לעולם לא תשב בממשלה שתסכים לאיוולת כזו. נישואים אזרחיים זו יוזמה חשובה שצריכה לבוא בלי תנאים."

אורן הניג מנכ"ל מרכז ליב"ה מסר בתגובה לפרסום בחדשות 12: "מחריד לגלות עד כמה רחוק השר כהנא מוכן ללכת בשביל הכסא והשררה. כעת הוא מבקש למכור את כל יסודות הדת במכירת חיסול אכזרית וקשה ולאפשר נישואין אזרחיים שיפרקו את העם ויפלגו אותו. כהנא פוגע בגיור, בנישואין, ברבנות, בכשרות, ובקדושת הכותל המערבי. עם ישראל לא ישתוק. הגיע הזמן לצאת לרחובות, חילונים, דתיים וחרדים, ולהגן על המסורת והצביון היהודי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *