מחאת הדלק תופסת תאוצה: יוזמה לחסימת כבישי ישראל

 אמש, לאחר הפרסום על כך שמחיר הדלק יעלה ל7.50 לא כולל שירות, החלטנו ב'אקטואליק' לשלוח למאות קבוצות הודעות מחאה נגד עליית מחירי הדלק וקריאה למחאה נרחבת ביום ראשון הקרוב. המחאה תפסה תאוצה ואריאל אלחרר פתח כבר עשרות קבוצות ווטסאפ שבהם הבטיחו אלפים כי ישתתפו במחאה

אמש, לאחר הפרסום על כך שמחיר הדלק יעלה ל7.50 לא כולל שירות, החלטנו ב'אקטואליק' לשלוח למאות קבוצות הודעות מחאה נגד עליית מחירי הדלק וקריאה למחאה נרחבת ביום ראשון הקרוב.

"ביום ראשון הקרוב עושים לזה סוף", נכתב בהודעה שהפצנו לנהגים. "בשעה 16:00 כלל נהגי ישראל יעמדו למשך חצי שעה בכבישים, כל אחד איפה שהוא. ציבור הנהגים בישראל לא מטומטם".

"בשנה האחרונה מאז ממשלת שינוי של בנט ולפיד מחיר הדלק לליטר זינק בשני שקלים", נכתב. "אם לא נעצור את זה עכשיו זה יגיע ל-10 ש"ח לליטר ויותר".

בעקבות כך , רתמנו לעניין את אריאל אלחרר אושיית הרשת החברתית, ויועץ לחבר הכנסת פטין מולא שהוביל מספר מאבקים, והוא פתח כבר עשרות קבוצות בהם משתתפים אלפי חברים שמתכוונים להצטרף למחאה. "אם אתם פה אז כנראה שגם לכם נמאס ממחירי הדלק המטורפים, רק בשעה האחרונה הצטרפו לקבוצות למעלה מ-7000 איש! ואנחנו רק בהתחלה, הרעיון הוא כרגע להגיע ולנגוע בכמה שיותר אנשים ולחמם מנועים לקראת תחילת שבוע הבא שאז ניקח את זה למקום יותר פרקטי ומעשי, אם גם לכם יש רעיון יעיל ומעשי או כל עזרה וסיוע נשמח שתרשמו אותו לאחד ממנהלי הקבוצה."

 

האם המחאה שהתחילה לתפוס תאוצה תצליח להוריד את מחיר הדלק? נמשיך לעדכן

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לא לקנות דלק ולקבוע שנשוב לקנות אם יורד ל 4 שקל לליטר

    לגרום לכל הבכירים להוריד את השכרם המושחת או פיטוריהם.הם יכולים לחיות ב10.000 שקל בחודש .ולא ב200.000 שקל לחודש

    יצחק |
    הגב
  2. מחאה פוליטית

    ברגע שכתבתם שהממשלה אשמה בזינוק המחירים איבדתם אותי.

    אברהם |
    הגב