מחוץ לחדרו של המחבל: איימן עודה דחף את איתמר בן גביר

מהומה התחוללה בבית החולים קפלן מחוץ לחדרו של אסיר חמאס שמאושפז בבית חולים ושובת רעב מקדאד קוואסמה: עימותים קולניים שהגיעו לדחיפות אלימות בין חברי הכנסת

מהומה התחוללה בבית החולים קפלן מחוץ לחדרו של אסיר חמאס שמאושפז בבית חולים ושובת רעב מקדאד קוואסמה: עימותים קולניים שהגיעו לדחיפות אלימות.

הכל החל כאשר ח"כ עודה עמד בפתח המחלקה על מנת לוודא שח"כ בן גביר לא יכנס לחדרו של המחבל. עודה כינה את בן גביר "מחבל קטן" וכן "חולה נפש".

ח"כ בן גביר השיב לו כי הוא "אורח כאן", ופנה למנהל בית החולים: "הוא יגיד לכם לא להכניס אותי? הוא יתן הוראות לבית החולים?".

לאחר מכן, ניגש ח"כ עודה לכיוונו של בן גביר ודחף אותו בעוצמה. ח"כ בן גביר ניסה לדחוף אותו בחזרה אך מאבטחי בית החולים עמדו בין הצדדים.

"עודה עשה מעשה פלילי וחמור. לח"כ אין חסינות לתקוף ח"כ אחר. כולנו ראינו את התמונות של איימן עודה מנסה לתקוף אותי. אמנם לא נשארתי חייב, אבל זה מצביע בדיוק על ההתנהלות ועל הלך הרוח בקרב חברי הכנסת מהמשותפת ומרע"מ. הם מרגישים שהם בעלי הבית. ביקשתי מהנהלת בית החולים לבדוק את תנאיו של האסיר, ובסופו של דבר למרות התנהלות עודה נכנסתי למחלקה והתרשמתי שמדינת ישראל ממשיכה להיות גן עדן למחבלים", אמר בן גביר.

יו״ר הכנסת ח״כ מיקי לוי גינה את תקיפת בן גביר. "אני מגנה בתוקף את האלימות שבה נקט היום ח"כ איימן עודה בבית החולים קפלן כלפי ח״כ בן גביר. הרמת יד של ח״כ על ח״כ אחר היא חצייה של כל הקווים האדומים. הזהרתי לכל אורך הדרך שאם האופוזיציה לא תאפשר את הקמת ועדת האתיקה אנחנו נדרדר מאלימות מילולית לאלימות פיזית כפי שראינו היום".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *