מחנה סער – 6 ח"כים – אדלשטיין וארדן על הגדר

עוד חברת כנסת תומכת בסער, השר גלעד ארדן ויו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין – שוקלים שלא לתמוך באף אחד מהמועמדים

גם חברת הכנסת שרן השכל הודיעה כי היא מצטרפת לתמיכה בגדעון סער, וזה לאחר שבמהלך היום הודיעו מספר חברות כנסת בליכוד על תמיכתן בסער. גם חיים כץ מבכירי הליכוד הודיע על תמיכה בסער, אך השר ארדן טרם החליט.

השר גלעד ארדן ויו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין – שוקלים שלא לתמוך באף אחד מהמועמדים. הערב (ראשון) פורסם במהדורה המרכזית כי הסיכויים שיביעו תמיכה באחד המועמדים לא גבוהים.

העיתונאית גאולה אבן-סער, רעייתו של המתמודד על ראשות הליכוד, העניקה ראיון ל"שש עם עודד בן עמי". בראיון היא סיפרה כי "אנחנו חווים הסתה מטורפת – משתוללים נגד גדעון והמשפחה שלי. אך אני לא מפחדת, גדעון יכול לנצח".

חברת הכנסת שרון השכל הודיעה בצהרים לנתניהו על כוונתה לתמוך ביריבו המושבע גדעון סער. "אחר הצהריים נפגשתי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לשיחה מלב אל לב, והודעתי לו כי בכוונתי לתמוך בח"כ גדעון סער בבחירות המקדימות (פריימריז) שיתקיימו בסוף החודש."

ההחלטה הזו לא היתה קלה עבורי, היות ויש לי הערכה רבה לראש הממשלה. אני בטוחה שבדפי ההיסטוריה, בנימין נתניהו ירשם כמי שהביא לישראל הישגים רבים בתחום המדיני בטחוני וגם בתחום הכלכלי.

מצד שני, בתוך שנה נקלענו למשבר שלטוני קשה ולמערכת בחירות שלישית, לאחר שפעמיים ניתנה לליכוד האפשרות להקים ממשלה, ופעמיים לא הצלחנו בכך.
בין שתי מערכות הבחירות הימין איבד מכוחו, וכעת נראה שיש סיכון ממשי שנאבד גם את השלטון. הימין כולו עשוי למצוא את עצמו באופוזיציה, והסיכוי שבפעם השלישית נצליח לעשות את מה שכשלנו בפעמיים הקודמות הוא נמוך.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. סער לא ינצח

    אבל נתניהו במדרון חלקלק אבל בטוח ליציאה
    מבלפור ומכס ראש הממשלה העניין יקח זמן, רוב העם לא קוצה ראש ממשלה תחת כתב אישום על שוחד מרמה והפרת אמונים.

    גבי |
    הגב
  2. כולם צריכים לתמוך בגדעון סער לראש הליכוד. תם עידן נתניהו

    להערכתי גדעון סער יהיה יו"ר הליכוד
    תם עידן נתניהו לאחר עשר שנות שלטון
    גוש השמאל יעבור את גוש הימין בפער גדול
    ובני גנץ יוביל
    ולהערכתי הוא יהיה ראש הממשלה
    גנץ בסיכוי גבוהה מאוד להיות ראש ממשלה
    ומי שיכול להיות כף המאוזנים הוא
    ליברמן. ולפי הנראה במקרה זה בחירות רביעיות היו לקראת חופש הגדול

    חרדי |
    הגב