מחסור חמור בביצים לפסח

למרות ההבטחות של שר החקלאות

המחסור החמור בביצים ערב חג הפסח, בשבוע האחרון תלונות רבות שהגיעו אל לשכת חבר הכנסת אורי מקלב הלינו על מחסור חמור ביצים ברשתות השיווק במחסני הסוחרים הגדולים, זאת כחלק מהגבלת המכסות והמלחמה באוקראינה. למרות דברי שר החקלאות כי לא צפוי מחסור אישרו חברי ועדת הכלכלה לפני כשבוע את הגדלת מכסות הגידול והייבוא של הבייצים לארץ אך מתברר כי שר החקלאות זרה חול בעיני הציבור וחברי הכנסת ובימים האחרונים קיים מחסור ממשי בשוק.

חבר הכנסת אורי מקלב פנה בשאילתא דחופה לשר החקלאות בכדי לדעת מה פעל משרדו בכדי לצמצם את היקף המחסור בביצים בשוק ערב חג הפסח, 'אנחנו העלנו את הנושא הזה שוב ושוב ואף קיימנו מספר דיונים בוועדת הכלכלה בנושא אך אמרת שלא יהיה מחסור' כתב מקלב לשר החקלאות בתקיפות.

מקלב הדף את טענת שר החקלאות כי הציבור אוגר ביצים וזה הדבר המייצר את המחסור, במדינה מתוקנת היה מספיק מלאי של ביצים שהינו מצרך יסוד בסיסי גם אם הציבור יאגור, המציאות היא שספקים אינם מביאים סחורה אל המרכולים וקיים מחסור בשוק. אנשים קיבלו את דבריך כדברים נכונים ומקצועים והתברר כי הכל היה ספקולציות שאינן נכונות ואין אמינות, זורים חול בעיני הציבור' כתב מקלב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *