משרד הבריאות מציג לחרדים בלבד: חתונה צנועה היא חיסכון בחיי אדם

הקמפיין שעלה בימים האחרונים בכלי התקשורת, הוא המשך של סדרת מודעות שעסקו בנתוני התחלואה והתמותה יוצאי הדופן במגזר החרדי, שעוררו את הציבור לשמור על הכללים

"חוסכים, חיים" – לרגל פתיחת עונת החתונות במגזר החרדי, קמפיין חדש של משרד הבריאות מבקש לעודד את הציבור לקיים חתונות צנועות כאשר המסר המרכזי הוא שמעבר לחיסכון הכספי, חתונה לפי ההנחיות היא בעיקר חיסכון בחיי אדם.

הקמפיין שעלה בימים האחרונים בכלי התקשורת, הוא המשך של סדרת מודעות שעסקו בנתוני התחלואה והתמותה יוצאי הדופן במגזר החרדי, שעוררו את הציבור לשמור על הכללים והובילו בין היתר לירידה ניכרת בנתוני התחלואה, והפיכתן של רשויות חרדיות מאדומות לירוקות במדרג הרמזור.

בפרסום שעלה בכלי התקשורת, מבקשים במטה ההסברה לחדד את ההנחיות בעריכת השמחות, לצד המשך הזהירות הרבה במגזר. "שבע ברכות, חתונה ובר-מצוה, הם אירועים מרגשים במיוחד. הכי חשוב לנו לחגוג עם בני המשפחה והקרובים, ושבעז"ה כולם יחזרו הביתה בריאים. גם בשמחות נקפיד על הכללים: מסיכה, ריחוק חברתי ומספר מוזמנים רק לפי המותר. אירוע צנוע, הוא חיסכון בחיי אדם", נכתב במודעה.

במטה ההסברה אומרים: "חרף הקשיים, הציבור החרדי הפגין אחריות והראה שיתוף פעולה מלא בהורדת התחלואה, חשוב מאוד שנשמר את ההישג הזה ונמשיך להפקיד על כללי הזהירות בחיי אדם, דווקא בעת עריכת שמחות, בהן באופן טבעי קשה יותר לשמור על ההנחיות. לצערנו, לא מעט מקרים של הידבקויות בקרב מבוגרים אירעו דווקא בשמחות משפחתיות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *