מטה משותף של המפלגות החרדיות בעקבות "מהלכי ההרס של ממשלת הזדון"

מטה המאבק המשותף של הסיעות החרדיות: ביום שני הקרוב ייתכנסו ראשי הסיעות החרדיות יחד עם כל חברי הכנסת, במטרה לייצר חזית יהודית נחושה ולקבוע צעדי פעילות.

בהודעה משותפת לסיעות ש"ס ויהדות התורה הסיעות החרדיות יוזמות: הקמת מטה מאבק משותף במטרה לייצר חזית יהודית נחושה נגד מהלכי ההרס של ממשלת הזדון.

בהודעה המשותפת נכתב כי לנוכח המשך השתוללות הממשלה בצעדי פגיעה ביהדות ומסורת ישראל בכל תחום, המהווים סכנה חמורה לערכי המדינה היהודית, בעידוד להפעלת תחבורה ציבורית בשבת, מתווה לחילול הכותל המערבי, רפורמות לפגיעה במערכות הכשרות, מעמד הרבנות הראשית וסכנת הגיורים הרפורמים, הודיעו המפלגות החרדיות ש"ס ויהדות התורה, על הקמת מטה מאבק משותף, בתיאום עם סיעת הציונות הדתית.

סוכם כי ביום ב' הקרוב יתכנסו לישיבת סיעה משותפת יו"ר ש"ס ח״כ הרב אריה דרעי יחד עם ראשי יהדות התורה ח״כ הרב משה גפני וח"כ הרב יעקב ליצמן, וכל חברי הכנסת, במטרה לייצר חזית יהודית נחושה, תוך קביעת צעדי פעילות המטה המשותף שיוביל מאבק ציבורי נרחב להגנת המדינה היהודית ושמירה על ערכי מסורת ישראל, מידי קואליציית הזדון הרפורמית, בראשות בנט-לפיד-ליברמן, יחד עם מבצעי צעדי ההרס, כהנא-קריב-אלקין.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *