מטוסי חיל האוויר טסו מעל הדאחייה, בחיזבאללה מאיימים: "בישראל יהיו המומים"

בכיר ארגון הטרור הלבנוני, האשם ספי א-דין מתייחס לראשונה לאירוע אתמול ואומר כי העתיד הוא של חזבאללה ושל המשוואה שרשם הטיסן "חסאן". בנאום שנשא בנבטייה שבדרום לבנון אמר ספי א-דין כי "מה שיגיע בהמשך יהיה עוצמתי יותר וישראל תהיה המומה מהיכולות של ההתנגדות. האירוע של אתמול גרם לדאגה בישראל

יממה לאחר חדירת הטיסן מלבנון לישראל, סרטון שמופץ בערוץ 'אל מייאדין' המזוהה עם ארגון הטרור חיזבאללה, לועג למה שהוא מכנה "היסטריה ודריכות ישראלית עקב צעדת "חסן".

ב‏תגובה נוספת לטיסן שחדר דיווחים מלבנון על טיסות מטוסי קרב ישראליים מעל העיר צור ומעל שכונת הדאחייה שבה מתגוררים בכירי חיזבאללה בגובה נמוך.

בכיר ארגון הטרור הלבנוני, האשם ספי א-דין מתייחס לראשונה לאירוע אתמול ואומר כי העתיד הוא של חזבאללה ושל המשוואה שרשם הטיסן "חסאן". בנאום שנשא בנבטייה שבדרום לבנון אמר ספי א-דין כי "מה שיגיע בהמשך יהיה עוצמתי יותר וישראל תהיה המומה מהיכולות של ההתנגדות. האירוע של אתמול גרם לדאגה בישראל". כמו כן ציין כי חזבאללה ימשיך לפתח את הנשק שלו ולמבצע אותו.

באירוע אחר בדרום לבנון, אמר חבר סיעת חזבאללה בפרלמנט, עלי פיאד כי "הצטברות הכוח של חזבאללה וקביעת המשוואות הימיות, האוויריות והיבשתיות היא שתגרום לישראל לחזור בה, ובכך תשוב הריבונות הלבנונית על המשאבים בים". פיאד הוסיף כי זה עניין של זמן עד שלבנון תחזיר את אדמותיה ושטחה הימי "שנכבשו", משום ש"מאזן הכוח משתנה יום יום לטובת ההתנגדות".

גורמי ביטחון בכירים בישראל אמרו הערב (שבת) כי זו הייתה טעות להפעיל את האזעקה בצפון הארץ אתמול בעקבות חדירת הטיסן משטח לבנון, מה שהגדיל את האירוע נתן נקודות לחיזבאללה לטענתם, כך פורסם הערב (שבת) במהדורת השבת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *