מטורף: להקת זאבים התנפלו על השחקנים באמצע המופע. צפו

רק מאוחר יותר הצופים גילו את האמת המטרידה לא פחות: תקיפת הזאבים הייתה חלק מתוכנן במופע. הזאבים מבוייתים ומאולפים והם תורגלו להיאבק בשחקנים ולנוע במעברים מבלי לפגוע בקהל.

קבוצה של כ-30 זאבים התפרצה לבמה במהלך מופע תיאטרון בשיאן, סין, תקפה את השחקנים וזינקה אל הקהל המבוהל, כפי שניתן לראות בסרטון שהפך לויראלי בפלטפורמת המדיה החברתית הסינית, Weibo, שם הוא צבר כ-433 מיליון צפיות.

בסרטון המטריד שצולם בשבוע שעבר נראים הזאבים רודפים אחר השחקנים ומטילים אותם לרצפה בזמן שאלה מנסים להיאבק בהם. במקביל נראים חלק מהזאבים יורדים מהבמה וחולפים במעברים שבין מושבי הקהל. הסרטון צבר אלפי תגובות מצופים מבוהלים: "לא הייתי מסוגל להמשיך לשבת שם. הייתי מאבד את זה לגמרי", כתב אחד ואחר הוסיף: "אני לא רוצה אפילו לחשוב מה עלה בגורלם של היושבים בקהל אם זה מה שעבר על השחקנים שעל הבמה".

רק מאוחר יותר הצופים גילו את האמת המטרידה לא פחות: תקיפת הזאבים הייתה חלק מתוכנן במופע. הזאבים מבוייתים ומאולפים והם תורגלו להיאבק בשחקנים ולנוע במעברים מבלי לפגוע בקהל. באחת הסצנות במופע "אגדת טיולינג" ("אגדת פעמון הגמלים"), הזאבים משוחררים אל הבמה כדי להיאבק בשחקנים שמזייפים את הבהלה והתקיפה כחלק ממסעם המסוכן של כוחות הגמל הקדומים של סין דרך מרכז אסיה במהלך שושלת טאנג.

גם אחרי שגילו שהכל חלק מההצגה, אנשים התלוננו: "אני לא רואה שהם עונדים רתמות. זה מאוד מסוכן", כתב אחד ואחר הוסיף: "ומה אם יקרה הבלתי צפוי? מי מבטיח שהזאבים לא יאבדו את זה יום אחד?".

נציג של סניף התרבות התיירותי Huaxia בשיאן, שבבעלותו התיאטרון, דחה בפני ה-CNN את חששות הבטיחות שהביעו הצופים והתעקש שהזאבים "לא יפגעו באדם". הוא אמר: "הזאבים מבויתים מזה שלושה עד ארבעה דורות. הם גדלו והוכשרו כחוק מאז שנת 2018 על ידי מאמנים מקצועיים בעלי תעודות הסמכה ולא קרתה שום תאונה בשלוש השנים האחרונות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *