מטס חיל האוויר 2019: מתי המטוס יעבור מעל הבית שלכם? הלו"ז המלא

המערכת מאפשרת לכל אזרחי ישראל, באמצעות אתר מותאם, להתעדכן במכשיר הסלולרי באירועי יום העצמאות בחיל האוויר במהלך חגיגות ה-71 למדינת ישראל.

ביום חמישי הבא, ד' באייר במהלך יום העצמאות ה-71 יתקיים מטס ההצדעה המסורתי של חיל האוויר. כאן תוכלו לראות את הזמנים המדוייקים של המטס.

לקראת יום העצמאות פיתחו אנשי יחידת ״אופק 324״ של חיל האוויר מערכת לתצוגת המטס בזמן אמת.
המערכת מאפשרת לכל אזרחי ישראל, באמצעות אתר מותאם, להתעדכן במכשיר הסלולרי באירועי יום העצמאות בחיל האוויר במהלך חגיגות ה-71 למדינת ישראל.

האתר מאפשר מעקב אחר מיקום כלי הטיס על גבי מפה אינטראקטיבית בכל רגע נתון במהלך המטס, כמו כן ניתן לקבל מידע על כל אחד מכלי הטיס

המשתתפים כגון: סוג הכלי, תיאור, תמונה, ממדים, מנוע וביצועים.

השנה התווספו אפשרויות חדשות כחלק משיפור המערכת משנה שעברה, באתר יהיה ניתן לקבל מידע עבור כל אחד מבסיסי חיל האוויר הפתוחים ביום העצמאות: שעות פתיחה, מופעים אוויריים וקרקעיים, תערוכות וזמני מעבר (זמן אמת) של מעבר המטוסים מעל הבסיסים וכן קישור Waze להגעה לבסיס.
נוסף על כן נוספה האפשרות לחיפוש ישוב, בסיס, מופע או מטוס וקבלת המידע הרלוונטי, כמו גם האפשרות לקבלת התראות בדחיפה (התראה) למכשיר הטלפון הנייד כאשר מופע או מטס מתחיל והודעות מיוחדות הקשורות לאירועי יום העצמאות.
כמו כן השנה נוספה האפשרות להפעיל את האתר, לאחר הפעלה ראשונית שלוף גם במקומות ללא קליטה סלולרית ועדיין לקבל את כלל המידע באופן מלא ללא צורך בקישוריות באינטרנט.

צפייה בתצוגה מסכמת של כלל האירועים בכל הישובים וכל המטוסים ניתנת לשילוב באתרים באמצעות iframe, התצוגה מתעדכנת באופן דינאמי בהתאם לשינויים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *