מיואשת מבנט? עידית סילמן גיששה ב'יש עתיד'

יו"ר הקואליציה עידית סילמן בוחנת אפשרות לקבל שיבוץ ב"יש עתיד" בבחירות הבאות. כבר דנה ברעיון עם מקורביה וגיששה אצל גורמים במפלגה

סדקים בקואליציה: יו"ר הקואליציה עידית סילמן בוחנת אפשרות לקבל שיבוץ ב"יש עתיד" בבחירות הבאות. כבר דנה ברעיון עם מקורביה וגיששה אצל גורמים במפלגה, כך פרסם הכתב הפוליטי של גלי צה"ל יובל שגב.

מלשכתה של סילמן נמסר בתגובה:"אין טעם להגיב לספקולציות מיותרות, בוודאי לא לכאלה שמתעסקות ביום שאחרי הכנסת הזו – בעוד ארבע שנים. ח״כ סילמן ממשיכה לעסוק רק בבריאות ובעשייה למען אזרחי ישראל."

סילמן נשאלה בכניסה לישיבת הממשלה האם היא בדרך ליש עתיד והיא הגיבה שזה לא בכיוון אולם בתגובה שלה הבוקר היא לא הכחישה נמרצות את הדיווח.

יריב לוין מהליכוד, הגיב כי הדיווח מעיד על מצבה של מפלדת 'ימינה'. "ח"כ עידית סילמן יודעת היטב שמצביעי ימינה המרומים מזמן נטשו", כתב לוין. אז מה עושים? מחפשים בית פוליטי חדש. ואיפה? ביש עתיד של יאיר לפיד. אצל השמאל. ומה עושה לפיד? כמובן נותן הרגשה שזה יקרה, אבל לא סוגר כלום. בינתיים האצבע של ח"כ סילמן במליאה מובטחת עבורו".

עמית סגל פרסם מכתב של שלושה מחברי רשימת ׳ימינה׳ שכתבו מכתב נגד בנט: ״הוליך אותנו שולל, לא ידענו שכך יעשה״. חברי רשימת ׳ימינה׳: רוני ססובר, שי מימון ואשר כהן כתבו במכתב כי ״חברי הרשימה ההולכים אחרי בנט, נטולי מצפן, בכיוון האידיאולוגי ההפוך, עשו מעשה שלא ייעשה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *