מיזם פורץ דרך: זום לכלה בדרך לחופה

הקלה לכלה בדרך לחופה: מיזם פורץ דרך וחדשני יקל על הכלות בדרך לחופה. המיזם החדש יוריד את מפלס החרדה של הכלות בדרך לחופה והחשש הטבעי מפני חשיפה לקורונה או כניסה לבידוד, שעלולות להביא לדחיית החתונה.

 

בשנים האחרונות מוביל מיזם 'נועם דניאלי' מהפכה שקטה בשירותי רישום הנישואין של הרבנות. במסגרת המהפכה הפכו שירותי רישום הנישואין לנגישים יותר ולידידותיים יותר למשתמש, בדגש על דיגיטציה של הפרוצדורה של הגשת המסמכים להשלמת הליך הרישום.
במסגרת אישור רישום נישואין זוכה כל כלה לעבור סדנא מעשירה ומעצימה, המעניקה לה את התוכן הדרוש לרישום נישואין.
עד היום התקיימו ההדרכות במפגש פיזי, בין המדריכה שהעבירה  לכלה המיועדת להתחתן. המרצה והכלה נפגשו למספר פגישות ושיחות של העצמה והעשרה.
משבר הקורונה יצר אתגר בפני המשך קיום ההדרכה במתכונתן הנוכחית, לאור החשש של כלות רבות מפני הידבקות או כניסה לבידוד בשל המפגש בסדנא. מיזם 'נועם דניאלי' פעלו לאשר מול הרבנות, את העברתם של ההדרכות בזום.
בד בבד במיזם 'נועם דניאלי' השלימו את המהפכה הדיגיטלית, שתמנע את הצורך של זוגות להגיע למשרדי המועצות הדתיות, ותאפשר שליחה של כלל המסמכים לרישום נישואין באמצעות הווטסאפ.
מיזם 'נועם דניאלי' הוא חלק מקרן דניאלי, שהוקמה לזכרה של דניאלי זוננפלד, צעירה בת 20 שנהרגה בתאונת דרכים כשחזרה מהתנדבות במחלקה האונקולוגית בביה"ח שניידר.
הרב ישראל מאיר ריאני מייסד מיזם  'נועם דניאלי': "רצינו לבצע את ההדרכה כך כבר לפני כמה שנים, אבל לא כל הרבנים התלהבו מזה ולכן הקפאנו את הרעיון. כעת, בגלל המצב, זה יצא לפועל. "קורונה הכניסה את כל החתונות לסחרור גדול. כולם מכירים את הסיפור של האולמות, אבל גם נושא רישום הנישואים הפך לאתגר, לנוכח העובדה שזוגות רבים אינם יכולים להגיע למשרדי המועצות הדתיות לצורך רישום נישואין'.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *