מיכאלי על פיטורי הבכירים: "הם לא אנשים שמתאימים למשימה האדירה שעומדת בפנינו"

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מרב מיכאלי,  התייחסה בוועידת הדמוקרטיה של הארץ לפיטורי הבכירים  במשרדה: "יש במשרד אנשים שמונו משיקולים פוליטיים. אלו שעברו הליך פיטורים הם בפירוש לא אנשים שמתאימים למשימה האדירה שעומדת בפנינו".

על הכרזת גנץ על ארגונים פלסטינים: ״נוהל באופן כושל שגרם נזק לישראל״.

"חלום שלי שנגיע למצב שמכל נקודה לנקודה ייקח פחות זמן להגיע בתחבורה ציבורית מאשר ברכב פרטי. הממשלות הקודמות השאירו אותנו במצב כל כך חמור ותקעו אותנו פיזית. החזון שלי והתקציב שהבאנו והמאמץ במשרד התחבורה- וזו ספינה גדולה מאוד שצריך לכוון אותה-אבל צריך להבין שהתחבורה הציבורית מיושנת, לא מטופלת ולא מעודכנת ויש הרבה עבודה לעשות. מזל שהבאנו לזה מיליארדים רבים מאוד ועכשיו נגייס את כח האדם המצוין שאפשר. יש במשרד הרבה אנשים טובים אבל יש כאלו שמונו משיקולים פוליטיים."

בהתייחס למקרי הפיטורים שקרו השבוע אמרה השרה: אלו בפירוש לא אנשים שמתאימים למשימה האדירה שעומדת בפנינו."

על מה תפרקו ממשלה: יש במדינת ישראל אחרי שנים של פוליטיקה מקולקלת התמכרות לדרמה, או לאופרת סבון. אני חושבת שהממשלה הזו היא לא הממשלה שמפלגת העבודה תקים כשתחזור לשלטון, היא לא הממשלה שתפעל למען פתרון מדיני ובכל זאת נכנסתי אליה ואני גאה שהייתי חלק מהקמתה כי היא ממשלה ללא הסתה ושנאה. העובדה שאירוע העברת התקציב הפך להיות שמחה וסיבה לברכה, היא מוזרה״.

על הכרזת גנץ על ארגונים פלסטינים: "מה שמתחתי עליו ביקורת והיא בתוקף בלי קשר לפגישתי בשב"כ- הביקורת היא על האופן שבו התקבלה ההחלטה וזה נוהל באופן כושל שגרם לישראל נזק. צריך היה לנהל את זה באופן שיביא לנו במאבק מול אויבים וגורמי טרור ולא באופן שיגרום נזק עם ידידותינו ושותפותנו בעולם. עצם ההחלטה הוא דבר שצריך לדון בקבינט המדיני, במל"ל ולא להיות מוכרז כלאחר יד״.

 

צילום: הדס פרוש

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *