מימין ומשמאל: תגובות סוערות בעקבות ירי הרקטה

במערכת הפוליטית הגיבו הערב (חמישי)  בזעם לירי הרקטה שגרם לפגיעה שירה במבנה בשדרות. פוליטיקאים מימין ומשמאל קראו לראש הממשלה לחדול ממדיניות היד הקלה כלפי החמאס.

במערכת הפוליטית הגיבו הערב (חמישי)  בזעם לירי הרקטה שגרם לפגיעה שירה במבנה בשדרות. פוליטיקאים מימין ומשמאל קראו לראש הממשלה לחדול ממדיניות היד הקלה כלפי החמאס.

מכחול לבן נמסר: "ההפקרות הביטחונית בדרום בלתי נסבלת. החמאס מזהה ומנצל היטב את החולשה של נתניהו. ההרתעה נשחקה, הרקטות עפות, השדות נשרפים. רק בנס נמנע הערב אסון כבד".

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, כתב בפוסט בפייסבוק: "כשמתעסקים בדייגים והעברת פרוטקשן מקטאר לא פותרים את המשבר בעוטף עזה ואת התוצאה רואים בשטח. אז מה עושים אחרת? ראשית תוקפים בעוצמה רבה וחסרת תקדים. שמים את הכוונת על בכירי חמאס. יוזמים הפסקת אש בתיווך בינלאומי ולא נותנים לחמאס להכתיב אותה".

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, מסר בתגובה לרקטה שפגעה הערב במבנה בעיר: "המצב כמו שהוא לא יכול להימשך. כפי שאמרתי בעבר רק מבצע צבאי יביא שקט לאזור שלנו. הניה וסינוואר הם בני מוות וישראל צריכה לפגוע בהם ראשונים. תושבי שדרות ועוטף עזה היקרים זכאים לגדל את ילדיהם בשקט ובשגרה כמו כלל תושבי המדינה. אנחנו נמשיך לפתח את העיר ולהתברך באלפי משפחות חדשות – הטרור לא ינצח אותנו".

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ: מסר על נפילת הרקטה בשדרות: "אם הבוקר, אחרי הרקטה הראשונה, היו נמחקים ארבעים בניינים רבי קומות במרכז עזה – הרקטה ששוגרה הערב ופגעה בישיבת ההסדר בשדרות לא הייתה משוגרת. תגובה צבאית כואבת הכרחית בטווח הקצר"

ח״כ גבי אשכנזי (כחול לבן)  הגיב בטוויטר בתגובה לירי לדרום:שוב ירי בדרום. בלונים שורפים שדות ,רקטות הורסות בתים. נתניהו.ימין.חזק.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *