"מי שצייר את ראש השב"כ במדי נאצי, צייר גם את ח"כ בן גביר במדי נאצי"

בן גביר הוסיף: "חבל שלראש השב"כ לא ברור שהסתה נגד נבחר ציבור ואמירה שהוא נפץ שצריך לנטרל היא מחוץ לתחום".

בתגובה לציורי ראש השב"כ במדי נאצי ברשת, נמסר הערב מלשכת ח"כ בן גביר: "אותו אדם שצייר את ראש השב"כ במדי נאצי, צייר גם את ח"כ בן גביר ופעילי ימין נוספים במדי נאצים".

ח"כ בן גביר מסר: "לא ברור לי למה המשטרה לא עוצרת וחוקרת את אותו אדם, לא ברור מדוע הרשתות החברתיות לא מסירות את הפרסומים ולא ברור לי מה מניעיו. אכן, מותר להביע ביקורת נגד ראש השב"כ על תפקודו הלקוי ואמשיך לעשות זאת ככל שיידרש, אך ברור שהשימוש במדי נאציים הוא מחוץ לתחום ואני מגנה אותו בתוקף".

בן גביר הוסיף: "חבל שלראש השב"כ לא ברור שהסתה נגד נבחר ציבור ואמירה שהוא נפץ שצריך לנטרל היא מחוץ לתחום".

בהמשך לפניות כתבים בנושא, שב"כ מבקש להבהיר: בחודש האחרון העביר שב"כ מספר המלצות וחוות דעת, שמטרתן לחזק את הביטחון ולמנוע התלקחות רב זירתית.

שב״כ מודע היטב לחשיבות חופש התנועה, בכלל, ובפרט של חברי כנסת ויחד עם זאת, במקרה חריג מאוד זה, הועברה חוות דעת נתמכת במודיעין, המצביעה על ודאות קרובה לפגיעה משמעותית בביטחון המדינה.

מחובתו וייעודו של שב"כ למנוע מבעוד מועד מעשה העלול להוביל להסלמה ביטחונית, שעלולה להביא לפגיעה באזרחים, בחיילי צה"ל ובשוטרים.

שב"כ ימשיך לקיים את חובתו וייעודו על-פי חוק ולהעביר חוות דעת מקצועיות ועצמאיות, שביסודן השאיפה למנוע פגיעה בביטחון המדינה ואזרחיה. גורמי ביטחון:"הציטוט המדובר ("נפץ שצריך לנטרל") כלל לא נכתב בחוות הדעת של השב"כ".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *