מכבש לחצים מצד החרדים על סער וגנץ. גדעון ביקש את תיק הביטחון

המגעים להקמת ממשלה חלופית נמשכים: חברי הכנסת החרדים מתרוצצים בשעות האחרונות במליאה בניסיון לקדם את רעיון הממשלה החלופית. איילת שקד כבר הצהירה בראיון לוינט שהיא תומכת בממשלה בראשות נתניהו

המגעים להקמת ממשלה חלופית נמשכים: חברי הכנסת החרדים מתרוצצים בשעות האחרונות במליאה בניסיון לקדם את רעיון הממשלה החלופית. איילת שקד כבר הצהירה בראיון לוינט שהיא תומכת בממשלה בראשות נתניהו, אותו דבר גם אורבך וקארה שחוששים שילכו לחתום אבטלה, אולם הבעיה היא להביא א סער או את גנץ שמתנגדים בתוקף.

סיעת ימינה, צפויה ברובה להצטרף לממשלה כזו, אך עדיין ייחסרו מספר אצבעות להקמת ממשלה כזאת.

יו"ר תקווה חדשה שר המשפטים גדעון סער, מכחיש בתוקף את הטענות – אך ידוע כי התנהלו מגעים מתחת לפני השטח.

למרות הטון החריף וההכחשות הגורפות של סער, עדי ראיה מספרים למוטי קסטל בערוץ 14  כי היום (רביעי) בצהריים בחניון הכנסת פנה יואב דבוש יועצו החדש של גדעון, לאיקי כהן יועצו הפוליטי של נתניהו, וביקש עבור סער את תיק הביטחון: "אם תסכימו אפשר להתקדם". כהן הגיב: למה מי זה סער שיקבל את הביטחון?".

גפני התייצב אתמול בראיון בחדשות 12 וביקש לקדם את רעיון הממשלה החלופית. גפני כבר פועל מזה כמה חודשים לשכנע את סער, אלא שסער רק מחריף את ההצהרות כנגד נתניהו "ככלב השב על קיאו" – ואף הודיע כי יגיש את הצעת חוק הנאשם ביום ראשון. כך או אחרת ביום שני אמורה להעלות החוק לפיזור הכנסת בפעם השניה והשלישית – ואז נדע באופן סופי על מותה של הממשלה החלופית.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *