מכה לפרקליטות: העליון אישר את זיכוי הרב וולפא

העליון אישר את זיכוי הרב וולפא שתמך כספית בחיילים שסרבו לגרש יהודים

ביהמ"ש העליון דחה לפני שעה קלה את בקשת הפרקליטות לאפשר לה לערער על זיכויים של הרב שלום דב וולפא ושבתי ויינטראוב שהואשמו בהסתה לאי ציות בעקבות טקס שהיו שותפים ולמעשה אישר את זיכוי הרב וולפא ושבתי ויינטראוב.
את הרב וולפא ייצג עו"ד אביעד הכהן ועו"ד איציק בם את הנאשם שבתי ויינטראוב.

הרב וולפא ושבתי ויינטראוב בתגובה על הזיכוי: שי ניצן רודף אותנו ממניעים פוליטיים מאג'נדה שמאלנית קיצונית. בתחילת המשפט אמרנו שלא נירתע מאיומיו. אנו מבטיחים להמשיך בכל העוצמה לתמוך במשפחות הנאמנים לארץ ישראל ולהחדיר את הסכנה הגדולה בגירוש יהודים מארץ ישראל.

פרופ׳ אביעד הכהן, נשיא המרכז האקדמי ״שערי מדע ומשפט״ שייצג את הרב וואלפא בשלוש בערכאות ( עם עוה״ד איתן להמן ורחלי הכהן): תוצאת פסק הדין הייתה כתובה על הקיר. חופש הביטוי והמחאה אינו ניתן לחצאין והוא שייך לא רק לאנשי שמאל אלא לכל אדם. הרב וואלפא ביקש להביע במעשיו דעה ביקורתית חריפה שהבעתה מגיעה לו כזכות ולא כחסד שעושה עמו השלטון. יש להצר על כך שבמקום להקדיש את כל המאמצים למלחמה בפשיעה האמיתית השקיעה הפרקליטות משאבים כה גדולים בלא פחות משלוש ערכאות משפט , תופעה נדירה ביותר, כדי להגביל בחופש ביטוי לגיטימי שמימושו הוא מעקרונות היסוד של מדינה יהודית ודמוקרטית.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *