בראשון לציון :מלגה בגובה 10,000 ₪ תחולק לסטודנטים שיתנדבו למען ניצולי שואה

מלגה חדשה בעיר תעשה טוב גם לסטודנטים וגם לניצולי השואה. תוכנית המלגות "בוחרים מחר", של מרכז הצעירים באגף נוער וצעירים, מתרחבת ומציעה כעת לסטודנטים, תושבי העיר, את מלגת "בוחרים מחר לעד", מלגה בגובה 10,000 ₪ לשנה עבור התנדבות למען ניצולי השואה.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר "יש לנו חובה מוסרית לניצולי השואה ואני מברך על הפרויקט שתורם לכל הצדדים. הצבנו לעצמו למטרה להגיע לכל ניצולי השואה בעיר, לסייע להם בכל צרכיהם, לשמש להם לחברה ולשמוע את סיפוריהם. הקשר של הדור הצעיר עם ניצולי השואה בעיר מעורר השראה ומבטיח שזכר השואה לעולם לא יישכח".

המלגה תחולק על ידי אגף הצעירים, המחלקה לעבודה סוציאלית של המנהל לשילוב חברתי ובשיתוף הסוכנות היהודית ותינתן ל-15 סטודנטים בכפוף להתנדבות בת 200 שעות לאורך השנה האקדמית תש"פ והן מחולקות כך: 100 שעות בהן הסטודנטים יקיימו מפגשים אחד על אחד עם הניצול/ה למשל ארוחות משותפות, טיולים משותפים או סתם לשמש כחברה וכל פעולה שתעזור להקל בניכור ובבדידות אותם חשים ניצולי השואה. 60 שעות נוספות לייזום והשתתפות באירועים קהילתיים במהלך השנה בעבור אוכלוסיית ניצולי השואה בעיר ו-40 שעות נוספות של מיזמים חברתיים הממוקדים ניצולי שואה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *