מלכיאלי נגד גמזו: "הציבור החרדי והכללי איבד בו אימון". האזינו לראיון הסוער

ח"כ מיכאל מלכיאלי בביקורת על תפקודו של פרויקטור הקורונה פרופ' גמזו ויחסו למגזר החרדי: "הוא גורם לציבור לאבד את האמון בו ובמערכת"

ח"כ מיכאל מלכיאלי התייחס לנושא הלימודים בתלמודי התורה בהוראת שר התורה, והסביר כי "מי שעוקב אחר החברה החרדית בעיניים אובייקטיביות ואמיתיות רואה שהחברה החרדית היא חברה למופת ששומרים שם כמעט ב-100 אחוז על מסכות ועל ריחוק חברתי, ואין חלוקה בין קבוצות כאלה ואחרות. שומרים על ההנחיות". על המספרים הגבוהים בקרב הציבור החרדי, אמר חבר הכנסת: "מישהו מכם יודע למה? כי הקורונה אוהבת אותנו? אל תתרגשו מזה, זה בגלל שאנחנו חיים בצפיפות, שיש לנו משפחות ברוכות ילדים. כשאבא מרגיש תסמינים לוקח לו 3 ימים לקבל תשובה ועוד 3 ימים לקבל הפניה למלונית ועוד 3 ימים לקבל פינוי מפיקוד העורף. אנחנו לא מתנצלים שיש לנו משפחות עם 12 ילדים".

עוד הוסיף ואמר: "השכונות והערים שלנו נהיו ירוקות וודאי לא אדומות, למה? כי שבוע שלם עבדו מאוד קשה על ריחוק, סגירת בתי כנסת, בשביל לשטח את העקומה ולהוריד את התחלואה. אז מה הפרס? אומרים להם אנחנו נמדוד אתכם שבוע קודם. ההדבקות בבלפור או בתל אביב לא פחות מאיתנו".

האזינו לראיון המלא – הוטמע מאתר רדיו ללא הפסקה

בהמשך, הוא מתח ביקורת חריפה על הממונה על הטיפול במגפת הקרורונה בישראל הפרופ' רוני גמזו, וטען כי "יש לו אובססיה נוראה נגד הציבור החרדי". לדבריו, "אמרו שבערים אדומות גני הילדים יסגרו. עשו חשבון שבוע שעבר וגילו שרוב הערים החרדיות כבר לא אדומות, החליט גמזו בהחלטה של רגע שלא בוחנים על פי שעת פתיחת הגנים, אלא שבוע אחורה. פתאום הערים כולן חזרו להיות אדומות, זה נתון, עם זה לא תוכל להתווכח. בשבוע שעבר ירידה, התחלואה במגזר החרדי ירדה בעשרות אחוזים".

הוא תקף "גמזו גורם לציבור לאבד את האמון בו ובמערכת כי האדם הזה מאז נכנס לתפקיד שלו עסק רק בבתי כנסת. האנרכיה שהייתה אתמול, 3,000 איש בבלפור, מישהו דיבר אליהם? לא ראיתי את גמזו מדבר אליהם ,הרי יש הרבה מאוד מחקרים על כך שגם בהפגנות יש הדבקות. ההתעסקות בציבור החרדי מול האנרכיה הבאמת מטורפת שקורית בבלפור, יש פערים".

חבר הכנסת מלכיאלי לסיום תקף את המנחים ברדיו 103: "משרד הבריאות אומר שיש הדבקות רק לא יודעים בדיוק וכשאנחנו מדברים על אנרכיה וכשאתם פותחים תכנית מכובדת וכולם מתעסקים בתלמודי תורה בזמן שבאותו רגע יש אלפים מפרי חוק".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. במקום לחפס איך לשמור יותר כדי שנצא מיזה מחפסים . את ההפקרות. מה ייצא לנו מיזה חוץ מסגר שלישי.

    עכשיו שס נגררים אחרי אדוניהם מדגל מה קורה כאן. איבדו את השפיות. והכל מתחיל מקרב חצרות מרשבם לרחוב ראבד בבני ברק

    פרענק |
    הגב