ממשיך להסית: לפיד נפל בלשונו – "אברך מרוויח 7,800 ₪ לחודש"

יאיר לפיד כדרכו הסית, ובראיון ברדיו טען כי אברך חרדי מרוויח קרוב ל-8,000 ₪ מהמדינהץ. מי שתקף בחזרה הוא בצלאל סמוטריץ': "שקר גס, מספר מדומיין ומנותק מהמציאות"

ח"כ יאיר לפיד אמר הבוקר בראיון לתוכנית "קלמן ליברמן" בכאן רשת ב' כי "נתניהו מוכר את הגיוס לצה"ל כבר שנים, כדי שליצמן ודרעי יוציאו אותו מהכלא. עכשיו גם מנסים לגרום לליברמן למכור כל דבר שהוא נשבע או הבטיח לו".

כהרגלו לפיד הטיח בחרדים ואמר: "הם  כבר סגרו את חוק הגיוס. הם ינהלו ויכוח על חוק הגיוס, זה מציל את ליברמן, כי אז אולי ישכחו שהוא הבטיח שהוא לא ישב במקום שבו לא מבטלים את חוק המרכולים ובמקום שבו מעלים תקציבים בלי הבחנה".

לפיד סיים ואמר: "החרדים שיכורי כח מ-16 מנדטים שזה הישג גדול ויפה, אבל זה עדיין לא אומר שהם יכולים ללכת לחגיגה.  אני מביע בליברמן אמון גדול שהוא יעמוד על עקרונותיו, כי אם ליברמן אומר מילה זה מילה אני מאמין לו".

לפיד אף הסית בראיון וטען כי אברך חרדי מרוויח 7,800 ₪ לחודש מהמדינה.

דקות לאחר מכן יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' כתב בטוויטר: "‏ערב יום הזיכרון יאיר לפיד בוחר לשקר כדי להסית נגד הציבור החרדי ולומדי התורה ולסכסך בינינו. הוא אמר ברדיו שאברך מקבל 7,800 ש"ח לחודש!! שקר גס. מספר מדומיין ומנותק מהמציאות. כיהודים סבלנו מספיק מאלה שהעלילו עלינו עלילות שקשורות לכסף. יאיר, תתנצל!".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *