ממשיך לחתור נגד הקואליציה? סער יוצא חוצץ נגד בני גנץ

יו"ר תקווה חדשה ושר המשפטים גדעון סער יוצא חוצץ נגד שר הביטחון בני גנץ: "ההתנהלות לפיה ממהרים להוציא לתקשורת הודעות על הצעות מחליטים, לפני קיום דיון, תיאום ועבודת מטה אינה מקצועית ואינה מקובלת."

אתמול דיווחנו כי בני גנץ רוקם דיל עם נתניהו שיאפשר לעומר ינקלביץ לקבל ג'וב בקרן היסוד. היום (רביעי) יוצאים בקואליציה ותוקפים את בני גנץ שמתנהל באופן עצמאי.

יו"ר תקווה חדשה ושר המשפטים גדעון סער יוצא חוצץ נגד שר הביטחון בני גנץ: "ההתנהלות לפיה ממהרים להוציא לתקשורת הודעות על הצעות מחליטים, לפני קיום דיון, תיאום ועבודת מטה אינה מקצועית ואינה מקובלת."

לדברי סער, "הקמת ועדת חקירה ממלכתית הוא נושא כבד משקל. החפזון והעדר דיון מסודר עוד בטרם מונתה ועדת החקירה הממלכתית הקודמת עליה הוחלט רק ביום א׳ השבוע אינם מקובלים. שר המשפטים מתכוון לשמור על נוהלי עבודה מתוקנים."

גורם בקואליציה הוסיף: "התנהלות גנץ פוגעת בשלמות הממשלה". העיתונאי יקי אדמקר מדווח כי גורם בקואליציה תקף את יו"ר כחול לבן ואמר כי "גנץ מתנהל כמו פיל בחנות חרסינה. מוביל בכוונה תחילה מהלכים שפוגעים בשלמות הממשלה."

זה לא סוד שבני גנץ אכול קנאה כלפי נפתלי בנט שיושב עם ששה מנדטים על כס ראש הממשלה ונוסע בשיירת אאודי 8 עם חיוך של מיליון וחצי דולר כל הדרך לרעננה, גנץ משתדל בפומבי לבקר את ראש הממשלה לשעבר אך מאחורי הקלעים הוא רוקם איתו דילים, שאולי יתבררו בהמשך כבוני אימון. כעת, בליכוד וכחול לבן עומלים על עסקה לקידום השרה לשעבר עמר ינקלביץ’ מכחול לבן ליו”ר קרן היסוד, כך פורסם ב-N12. גנץ מעוניין לדאוג לינקלביץ’ לאחר שנותרה מחוץ לכנסת הנוכחית, וח”כ ביטן, מקדם את מינויה מצד הליכוד, מכיוון שינקלביץ נחשבת ימנית בדעותיה.

גנץ מצידו מנסה לפצות אותה בתפקיד הנחשק, שכן בקרן מרכזים את כל איסוף התרומות שמגיעות מחו”ל לבניין הארץ.

בליכוד מקווים שהיא תהיה כתובת עבורם ותשתף איתם פעולה מאחורי הקלעים.

אם אכן המזימה תצלח, בליכוד ינסו לקדם את דנון לראשות הסוכנות היהודית, תפקיד שיתפנה בקרוב לאחר שהיו”ר הנוכחי בוז’י הרצוג נבחר לנשיא המדינה.

ינקלביץ’ לא התייחסה לידיעה, בכחול לבן טענו שלא עוסקים בנושא כי הוא עדיין בהליך משפטי, ובלשכתו של ביטן אישרו הפרטים.

כאמור, גנץ מאוד היה רוצה לתפר דיל עם נתניהו שכן הוא רואה בעיניים כלות את בנט יושב על כס ראש הממשלה – תפקיד שהיה על פי הדין מגיע לו. באם השת”פ הראשון בין גנץ לנתניהו יצא אל הפועל, גנץ יוכל יותר לסמוך על המילה של נתניהו, ובהזדמנות הנקרת בדרכו עשוי לחבור לגוש הימין. אלא שלגנץ יש עוד משוכה לעבור בדרך הפתלתלה ללשכת ראש הממשלה, והיא פרשת עלומה שנסתרת מעיני הציבור בישראל, ועיתונאי אחד שמאיים שיחשוף עליו פרטים שיגרמו לו למבוכה רבה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נראה שלגנץ יש שריטה בנושא ינקלביץ

    אין כמו חכ" ביבי יור" האפוזיציה שיודע לנצל חולשות של אנשים ולגנץ נראה לפי כל הרמזים שיש יותר מחולשה נשית אחת

    קובי |
    הגב