מנחם טוקר שיכנע את רה"מ שיקים מפלגה: הרשת לעגה לנפילה של יאיר לפיד

עמית סגל פרסם ב׳ערוץ 12 בפתח המהדורה כי לפיד שומר על קשר עם כמה גורמים חרדים, אחד מהם הוא איש התקשורת החרדי מנחם טוקר. הרשת לעגה לסגל, לפיד וטוקר

עמית סגל פרסם ב׳ערוץ 12 בפתח המהדורה כי לפיד שומר על קשר עם כמה גורמים חרדים, אחד מהם הוא איש התקשורת החרדי מנחם טוקר.

לאחר שלפיד הפך לראש ממשלה, הוא כתב לטוקר ״אח, זה הרגע להקים את המפלגה החרדית! תמצא רב חשוב שיורה לך ללכת על זה״. טוקר מגיב לו: ״הרב הראשי לאו איתי״. לפיד מגיב: ״מעולה. אמצא דרכים לכבד אותם עכשיו מהתפקיד״.

בתחילה לפיד מדבר עם טוקר על הקמת מפלגה חרדית, אח״כ הם מדברים על פורום של רבנים וקובעי דעת קהל חרדים כדי להלבין את לפיד בתודעה החרדית. ללפיד זה חשוב מאוד להוכיח לקהל שלו, שהוא יכול להקים ממשלה בלי המשותפת. מלשכת לפיד לא נמסרה תגובה.

עמית סגל הסביר כי מה אני לומד מההתכתבות הזו של לפיד וטוקר – שלפיד מאוד רוצה שת״פ חרדי או אפילו מראית עין כזה כדי להסביר שגם לו יש קואליציה שלא כוללת את המשותפת. שלפיד מבטיח להשתמש בתפקיד ראש הממשלה כדי לכבד חרדים שיתמכו בו פוליטית.

מלשכת נשיא בית הדין הגדול הגר״ד לאו נמסר – ״בעקבות מידע שפורסם הערב בו נאמר כביכול כי הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, היה מעורב בצורה כזו או אחרת בהתארגנות כלשהיא, נבקש להבהיר כי הרב הראשי מעולם לא עסק בפוליטיקה וכי כל שרבוב של שמו לנושא בצורה כזו או אחרת – בשקר יסודו״.

הרשת לעגה למנחם טוקר ועמית סגל: – יהודה שלזינגר: ״כן, טוקר יקים מפלגה והמוני חרדים יעזבו את הרבנים וילכו אחריו. שמישהו ימסור ללפיד שיש לי קרקע חקלאית נפלאה להשקעה בטיזנראבי״. ישי כהן: ״‏לקרוא ולא להאמין. מכל כיוון״. אריאל אלחרר: ״‏יאיר לפיד. גם אם כל העסקנים והפוליטקאים החרדים שבעולם יתמכו בך, הציבור החרדי לא יתמוך בך!״. מנחם קולדצקי: "לא יודע מה איתכם, עד שכבר פתחתי את הצום עם איזה כוס קפה, שומע על המפלגה של מנחם טוקר, מכאן לשם כל החולצה ספוגה בקפה ורוגעלך."

משה גלסנר: ״הכותרת האמיתית היא בעיקר הבורות המוחלטת והמביכה של לפיד בכל הנוגע לחרדים. גם לדמיין שהרב לאו ייצא נגד ההנהגה הרבנית החרדית, וגם לדמיין שאילו זה היה קורה – היתה לו איזו השפעה על ציבור חרדי כלשהוא. מישהו עשה על לפיד סיבוב אכזרי״. אריה ארליך: ״הסיכוי של טוקר להקים מפלגה ולסחוף ציבור שווה לסיכוי שלי להגיש תוכנית מוזיקה ולסחוף מאזינים״.
– ינון מגל: ״ראשוני: המפלגה החרדית של טוקר שתחבור ללפיד משריינת את גלעד קריב במקום השני״. בנימין ליפקין: ״פוליטיקה בגובה הדשא: טוקר מבטיח ללפיד הרים וגבעות וזה ממהר לקנות״. אריה ארליך: ״ארץ נהדרת בפריים טיים״. משה גלסנר: ״תכלס מנחם טוקר הגשים הערב חלום של 30 שנה: לפתוח את המהדורה המרכזית בערוץ 12״. ריבלין בטויטר: ‏תסלחו לי אבל לפיד לא כל כך מטומטם לחשוב ששדרן רדיו יכול להקים מפלגה חרדית שתגרד את עשירית אחוז החסימה. שם המשחק הוא לשדר לבוחרים שלו ברמת השרון ובתל אביב שלא רק לבני גנץ יש קשר עם חרדים אלא גם לו. חארדבלוף.

ישראל כהן: אחחח, איזו ליצנות! יאיר, היום התברר איזה סיבוב עשו עליך. כל אחד שמבין א׳ ב׳ בחרדים, צחק הערב מול המסך כשראה את ההתכתבות שלך עם טוקר. איך קנית את הסיפור הזה? אתה מנותק וחי בבועה. חייב דחוף ללמוד פרק על הציבור החרדי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *