מנכ"לית ועדת הבחירות: "לא נוכל לקיים בחירות בתוך 45 יום אין לנו ציוד – המחסנים התרוקנו"

ועדת הבחירות המרכזית מכינה את עצמה למערכת בחירות שלישית תוך מס' חודשים, והעומדת בראש הועדה שוחחה היום עם העיתונאים והסבירה את המורכבות הבעייתית של הקדמת הבחירות

‏מנכ"לית וועדת הבחירות יחד עם דובר הועדה יזמו היום תדרוך לגופי התקשורת בארץ, בעניין המוכנות לבחירות, זאת לקראת פיזור הכנסת הצפוי שבוע הבא, מנכלי"ת הועדה הסבירה מדוע אי אפשר לקצר את זמן ההיערכות של וועדת הבחירות, בעיקר בשל חוסר יכולת להתארגן בקצרה כל כך.

מנכ"לית הועדה אמרה כי "יש לנו 30 עובדים קבועים וקיבלנו צו 8. הדבר דומה לרמטכ"ל שברשותו רק המטה הכללי בלי חיילים, בלי בסיס ובלי תחמושת ומודיעים לו שהוא יוצא למלחמה, אין לנו עובדים, מטות וציוד. המחסנים התרוקנו לחלוטין״.

המנכ"לית ‏עדס גם הציעה בחצי הלצה לפקולטות לשקול "תואר בעבודת בחירות" זאת בעקבות השנה האחרונה, בה התקיימו שלוש מערכות בחירות. עו"ד אורלי עדס הוסיפה ואמרה על המורכבות הלוגיסטית בבחירות שלישיות: "מסתבר שב-25 בינואר יש את ראש השנה הסיני, והם יהיו בחופשה של חודש. הרבה מהציוד מיוצר שם".

‏בנוסף, טוענים בועדת הבחירות כי לא רק שנשארה להם עוד עבודה ממערכת הבחירות לכנסת ה-22, גורמים בועדה עוד עובדים על מסקנות ממערכת הבחירות  לכנסת ה-21 שהתקיימה באפריל האחרוןן.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *