מנכ"ל משרד הבריאות: "הערים החרדיות יישארו בסגר עוד כמה שבועות"

מנכל משרד הבריאות פרופ חזי לוי קיים מסיבת עיתונאים יחד עם האלוף רוני נומה בה הם הצהירו כי הערים החרדיות יישארו בסגר לפחות כמה שבועות.

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ חזי לוי קיים מסיבת עיתונאים יחד עם האלוף רוני נומה בה הם הצהירו כי הערים החרדיות יישארו בסגר לפחות כמה שבועות. "רק ביום שלישי נדע אם החגים הביאו לעוד הדבקה במגזר החרדי. כרגע יש מגמה של ירידה", אמר לוי בפתח התדרוך.

מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי התייחס לפתיחת הישיבות: "לא רוצים לראות ילדים מסתכלים בפחד על השוטרים. רוצים להגיע להבנות מתוך כבוד לתורה ולרבנים שהסגר חייב להשמר אבל תוך כדי הידברות עם הישיבות".

נומה הוסיף כי: "אם ניקח סיכון, זה יהיה קודם כל בישיבות בפנימיות. צריך להפיק את הלקחים ממתווה הישיבות, לתקן את מה שהיה בפעם הקודמת. צריך להגיע להסכמות ולוודא שאף אחד לא ממציא לעצמו מתווים. מנסים להגיע גם להסכמות על עיתוי הפתיחה. ברגע שהמדינה תחליט לפתוח פנימיות יהיה אפשר לפתוח את הישיבות".

לשאלת כתב 'אקטואליק' לגבי בית החולים ומחוללי החמצן במאה שערים, האם משרד הבריאות מתכוון לפקח על זה? השיב לוי: "מברך את ארגוני החסד על הסיוע לחולים וזה מבורך, אבל לחולים הקשים זה בעיה כי אין להם את התרופות רמדיסיבר וסטוראידים שיש בבתי החולים."

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גונעל נפש

    בושה וחרפה מה שקורה. בערים חילוניות יודעים להפריד אזורים בערים חרדיות סוגרים את כל העיר זה לא משרד בריאות אלא משרד הסגרים

    החושב |
    הגב