מנכ"ל משרד הקליטה לעובדים: "אל תסייעו לליברמן"

מנכ"ל משרד הקליטה במכתב חריג בעקבות דיווחים על פעילות פוליטית של עובדי המשרד עבור "ישראל ביתנו". מהמפלגה נמסר בתגובה: פייק ניוז

זעם בהנהלת משרד העלייה והקליטה על מפלגת ישראל ביתנו, שמשתמשת לטענתם בעובדי המשרד ובנציגיהם ברשויות לקידום פעילות פוליטית.

על פי הדיווח הבוקר (ראשון) בעיתון "ישראל היום", מנכ"ל משרד העלייה והקליטה, חביב קצב, הוציא בשבוע שעבר מכתב חריג ובו הוא מזכיר את האיסור על עובדי הרשויות המקומיות ועובדי המדינה לעסוק בפעילות פוליטית בתקופת הבחירות.

המכתב יצא לאחר שלהנהלת המשרד הגיעו תלונות לפיהן רכזי השטח ברשויות, פרויקטורים ואנשים שמונו על ידי אנשי ישראל ביתנו ונמצאים בקשר עם אוכלוסיית העולים מקיימים פעילות פוליטית אסורה על פי החוק. התלונות שהגיעו להנהלת המשרד מדברות על פעילות פוליטית אסורה במקבצי הדיור, אותם מתקני דיור לעולים ותיקים המפוזרים ברחבי הארץ. מהתלונות עולה שבתקופת בחירות נערכים במקום, הממומן מכסף ציבורי, כנסים פוליטיים, וביום הבחירות אף מגיעות הסעות מאורגנות לקחת אותם לקלפיות.

נציין כי מדובר במשרד שהיה נתון שנים ארוכות תחת שליטת מפלגת ישראל ביתנו, ורבים מעובדיו והאנשים שמונו מטעמו לתפקידים שונים נחשבים מקורבים למפלגה.

במכתבו של קצב נאמר בין היתר, "בעקבות פניות שקיבלנו לאחרונה, ברצוני לבקש להקפיד לאכוף את איסור העיסוק בפעילות פוליטית החל בחוק על עובדי הרשות שהעסקתם נתמכת על ידי המשרד".

מישראל ביתנו נמסר, "מדובר בפייק ניוז ופרנויה מבית היוצר של הליכוד. ראשית מדובר בנוהל שגרתי של כל משרד ממשלתי בתקופת מערכת בחירות. מאז שמשרד העלייה והקליטה נמצא בידי הליכוד, אנו עדים לפגיעה קשה בעולים לרבות ביטול תכנית עידוד עלייה לנגב והגליל, ביטול קרן הלוואות ליזמים עולים, קיצוץ תקציבי תמיכה לרשויות המקומיות, ביטול פרוייקט בנייה של מקבץ דיור בבת ים ועוד.. כנראה שהידיעה בישראל היום היא רק תירוץ של הליכוד על מנת לבטל פרויקטים נוספים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *