מנכ״ל קניון לב אשדוד: "לא רוצה לחשוב מה היה קורה אילו הטיל היה נופל מטר אחד בלבד הצידה"

"הכניסה לקניון היתה הומה אדם"

13 רקטות שוגרו הלילה (בין שלישי לרביעי) מרצועת עזה לעבר ישראל. חמש מהן התפוצצו בשטחים פתוחים ושמונה יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל. לא היו נפגעים בגוף. האזעקות החלו להישמע בעיר שדרות וביישובים במועצות האזוריות אשכול ושער הנגב.

בסמוך לקניון באשדוד נפלה רקטה גבר בן 62 נפצע באורח בינוני מרסיסים בפלג גופו העליון. מבית החולים "אסותא" באשדוד נמסר הבוקר כי במהלך הלילה חלה הידרדרות במצבו של הפצוע, שמצבו מוגדר כעת קשה, אך הוא אינו נמצא בסכנת חיים. הפצוע המאושפז במחלקה לטיפול נמרץ סובל מפציעה רב מערכתית ומורדם.

גבר נוסף, בן 28, נפצע מהירי באורח קל לאחר שנפגע מרסיסי זכוכיות בגפיו. בנוסף, ארבעה בני אדם נוספים לקו בחרדה. כל הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "אסותא" בעיר.

ד״ר איתי זוארץ, מנהל חדר הטראומה ביה״ח אסותא לזיגמן ב׳קול ברמה׳:

"לאשר ביטון יש פציעה רב מערכתית די משמעותית, מהר מאד החמרנו את מצבו מבינוני לקשה. הבוקר מצבו יציב, קשה לומר עדיין אם נשקפת סכנה לחייו. הפציעה המשמעותית שלו נגרמה מההדף ולא מהרסיסים".

מאודי מנחם מנכ״ל קניון לב אשדוד לזיגמן ב׳קול ברמה׳:

"לא רק ששמעתי את הבום החזק בסמוך לקניון, אלא הרחתי גם את אבק השריפה והבנתי שהטיל נפל סמוך אלינו. לא רוצה לחשוב מה היה קורה אילו הטיל היה נופל מטר אחד בלבד הצידה, לא היינו מדברים פה היום. הכניסה לקניון היתה הומה אדם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *