מנסה לקנות זמן: רון קובי מוכן לתת שני סגנים בשכר

לא ייאמן: ראש עיריית טבריה רון קובי מוכן – כדי להיאחז בכיסא ראש העיר – להעניק סגנים בשכר (דבר שהבטיח שלא יעשה) ועוד שינויים מרחיקי לכת – רק בכדי שיעבור תקציב העיר, אותו לא הצליח להעביר 3 פעמים

ראש עיריית טבריה, רון קובי, מוכן לוותר על העקרונות שלו – רק כדי שיהיה לו רוב להעביר את תקציב העירייה בסוף החודש הזה, זאת אחרי 3 פעמים שנכשל. הפעם הרביעית תהיה ב-30 לחודש, בעוד שבוע.

כזכור, לפני הבחירות, אחת מההבטחות הגדולות שלו הייתה שהוא לא ייתן סגני ראש עיר בשכר כלל לחברי המועצה, ואצלו כולם יעבדו בהתנדבות.

אלא שדיבורים לחוד ומעשים לחוד: אחרי שראה שאין לו רוב להעביר את התקציב, והניסיון האחרון – והשלישי, שלא צלח – הוכיח שוב שהאופוזיציה חזקה ביותר, הרי שבהצעת התקציב החדשה ששלח בסוף השבוע קובי לחברי המועצה לקראת ישיבה אחרונה בניסיון להעביר את התקציב, הוסיף קובי בתקציב כמעט שבע מאות אלף שקל לשנה, לשני סגני ראש עיר בשכר.

חבר מועצה מהאופוזיציה אומר ל'אקטואליק': "עד עכשיו, בכל שלוש ישיבות המועצה האחרונות שהוא נכשל בהן, לא היה את זה בכלל בתקציב. עכשיו הוא כנראה מנסה לצ'פר איזה חבר מועצה שיערוק ויתמוך בו ובתקציב.

"אבל", מוסיף חבר המועצה, "אנחנו מאוחדים ולא ניתן לזה לקרות. אנחנו מוכנים ללכת הביתה על מנת שהעיר תחזור למסלול נכון וטוב למען התושבים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *