מסר לגפני? יתד בביקורת על "נתינת כבוד לרשעים"

בהוראת הרבנים 'יתד נאמן' מפרסם הבוקר בעמוד ראשון את מכתבו של הגרח"ש קרליץ זצ"ל על חומרת נתינת כבוד לכופרים ולרשעים. זאת גם בעקבות התיעוד בו נראו המוני בחורים חרדים מריעים לנתניהו בעת הגעתו לשבע ברכות של נכדת ח"כ גפני בבני ברק

בהוראת הרבנים 'יתד נאמן' מפרסם הבוקר בעמוד ראשון את מכתבו של הגרח"ש קרליץ זצ"ל על חומרת נתינת כבוד לכופרים ולרשעים. זאת גם בעקבות התיעוד בו נראו המוני בחורים חרדים מריעים לנתניהו בעת הגעתו לשבע ברכות של נכדת ח"כ גפני בבני ברק.

גורם המעורה בסוד העניינים הסביר ל'כיכר השבת' כי מדובר במסור סמוי לגפני. "פרסום המכתב נועד למסר שלא חוגגים איתם, זה בסדר שמזמינים אותם לחתונה, הם עובדים יחד וצריך לעבוד עם כולם – אבל מה שנעשה מעבר לעבודה, עם חברויות וכבוד שנותנים לאנשים, במיוחד מהצד שהם רודפים את היהדות, שהם אויבים שלנו, וכל זה בלי שום תועלת – זה לא מקובל, ועל זה יש ביקורת.

"המסר הוא גם נגד הערצה עיוורת למי שהוא לא נציג שלנו – גם אם אנחנו הולכים איתו ותומכים בו אבל גם שאסור לתת להם כבוד לשם כבוד למרות שברור שהוא צריך לעבוד איתם ולהזמין אותם כחלק מהעבודה המשותפת".

פרסום ריקוד השרה מירב מיכאלי לצלילי השיר החב"די ‘צמאה’ בחתונת נכדת יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בליל אמש בבני ברק לצד השתתפות שרי 'יש עתיד' גררו ביקורת פנים חריפה נגדו.

"ממשלת בנט התגבשה לאחר הבחירות באירוע ברמת הגולן", הגיב באירוניה ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס. "לפיד רק נבחר לתפקיד והממשלה התגבשה לאירוע בעיר בני ברק לקול צלילי מוזיקה חסידית. אין ספק שבחורי הישיבות ובנות הסמינרים ראו אמש "דמויות חינוכיות".

העיתונאי אריה ארליך כתב: ‏"מבאס לצאת הקנאי החשוך, אבל בשביל מה שמים מחיצה אם הריקודים בעזרת הנשים מוסרטים ומופצים לעיניהם של מאות אלפי גברים ברשת? מה קרה לערך הצניעות בציבור החרדי? שאלתם את הנשים הלא פוליטיות בקהל אם נוח להן לככב מול מאות אלפי גולשים? רגע של ליקוי מאורות. באמת".

העיתונאי יצחק נחשוני התייחס לרפורמה בתחבורה הציבורית ועקץ: “מזל שהחתונה של נכדת גפני נערכת היום ולא בעוד חודש כי אחרי הרפורמה בתחבורה הציבורית להגיע מהערים החרדיות ולרקוד עם שרת התחבורה מירב מיכאלי יעלה כפליים ויותר".

מנחם קולדצקי התייחס גם הוא לרפורמת התחבורה הציבורית שפגעה בשכבות החלשות בפריפריה: “מירב מיכאלי גוזלת ועושקת את כספם של תושבי ביתר ומודיעין עילית שישלמו מהחודש הבא יותר כסף בתחבורה הציבורית, לא הייתם צריכים לתת לה לרקוד לנו על הדם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *