מסתורי: מדוע ליברמן מתחייב שלא יהיו בחירות בפעם הרביעית?

בראיון שנתן הבוקר לתקשורת התחייב ליברמן שוב שלא יהיו בחירות בפעם הרביעית, גם אתמול במהלך תדרוך לכתבים מהציונות הדתית עשה זאת ליברמן, אך בליכוד מזכירים לנו שיו"ר ישראל ביתנו אמר זאת גם בסבב הקודם

יושב ראש מפלגת 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן התראיין הבוקר לרשת ב' ודיבר על הסיכויים שגם בסבב ג' של הבחירות לא תוקם ממשלה, ליברמן אמר "אני מתחייב – בוודאות לא יהיו בחירות נוספות, ולא נלך לסיבוב נוסף. מי שגרר את המדינה לסבב נוסף אלה כחול לבן והליכוד. נדאג להקים ממשלה ציונית וליברלית. אני לא מצפה לנס, אלא מייצר אותו".

מדבריו של ליברמן עולה כי יתכן והוא יודע משהו שהציבור לא בנוגע להרכבת ממשלה, או שתכניותיו הפעם שונות, שכן לא ברור מדוע בימים האחרונים הוא מתעקש שלא יהיו בחירות בפעם רביעית, בדיוק כמו שאמר בפעם הקודמת.

‏השר יובל שטייניץ עלה מיד אחריו והגיב לדבריו של ליברמן: "אם יש לו פטנט איך להקים ממשלה ציונית ולמנוע בחירות רביעיות – למה הוא לא השתמש באותו פטנט כדי למנוע את הבחירות השלישיות?".

אביגדור ליברמן ‏נשאל במהלך הראיון אם הוא מעוניין להתנצל על דבריו לשרה מירי רגב והגיב: ״זה היה הכרחי. אי אפשר כל הזמן לצרוח ולהשתלח ולצפות שהיחס כלפי אותה ח"כית יהיה כמו לנסיכה דיאנה. היא לא רגילה שעונים לה. אני חושב שצריך להגיד לאדם בפנים מה שאתה חושב עליו״.

כזכור, במוצאי שבת האחרונה רגב התארחה באולפן המטה המרכזי של רשת 13, כאשר המראויין לפניה אביגדור ליברמן סירב לומר לה שבוע טוב, בטענה שהוא אומר שלום רק לבני אדם, דבריו של ליברמן עוררו סערה והסרטון בו אמר את הדברים הפך לויראלי ברשתות החברתיות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *