לאחר 500 חולים: מסתמן סגר הרמטי על בני ברק, יאסר להתפלל במניין

שרי הממשלה קיבלו הודעה שבה התבשרו על החמרת הצעדים למניעת המגיפה. בין היתר יצביעו השרים על איסור ההתקהלות של יותר משני אנשים בלבד – כך שייאסר תפילה במניין גם ברשות הרבים, במקביל, שר הבריאות ליצמן ביקש מראש הממשלה להטיל סגר על העיר בני ברק.

שרי הממשלה קיבלו הודעה שבה התבשרו על החמרת הצעדים למניעת המגיפה. בין היתר יצביעו השרים על איסור ההתקהלות של יותר משני אנשים בלבד – כך שייאסר תפילה במניין גם ברשות הרבים, במקביל, שר הבריאות ליצמן ביקש מראש הממשלה להטיל סגר על העיר בני ברק. כוחות מגב רבים צפויים להגיע לעיר ולכתר אותה מכל הכיוונים.

בבני ברק יש מעל 500 חולי קורונה והמספרים אמורים לטפס ולהגיע לאלפי חולים. ממשרד הבריאות נמסר כי לאור המצב בבני ברק, אושר הקמת מתחם דרייב אין לבדיקות קורונה מהירות בבני ברק.

ראש העיר צפת לשעבר הזהיר את ראש העיר שוקי אוחנה מפני נדידיה המונית של בני ברקים לצפת. וכך כתב: "מבדיקה ראשונית ונתונים שהגיעו אליי מסתמן גל גדול של תושבי בני ברק בדרך לצפת בגלל מחסור המקומות בבני ברק והסגר הצפוי שם.
אני קורא מפה לשוקי אוחנה להציב שוטרים ופקחים בתחנה המרכזית ולמנוע מתושבי חוץ (במיוחד מערים עם הדבקה המונית) כניסה לצפת!!
על ממשלת ישראל לפתור להם את הבעיה בצורה מבוקרת ולא לפזר אותה בכל הארץ!!

גם בירושלים מאות חולי בקורונה- השכונה המובילה בעיר היא הר נוף עם 44 חולים, בית וגן עם 37 חולים, גאולה 34, רוממה 29, מרכז העיר 21 ורמות עם 19. שאר השכונות הם 13 חולים ומטה. הנתונים לא כוללים את מזרח העיר.

יש לציין כי תושבים רבים בצפת מסרבים להזמין לעיר מבני ברק הנגועה בקורונה.

עוד בטרם הסתיימה החקירה האפידמיולוגית ולמען הסר ספק, החליט ראש הממשלה כי הוא וצוותו הקרוב ישהו בבידוד עד לסיום החקירה האפידמיולוגית, ובהתאם לממצאים, משרד הבריאות ורופאו האישי של רה"מ ייקבעו יום לסיום הבידוד.

במקביל, המדינה תחל ב"טיפול ממוקד רב ממדי במגזרים", ותעניק לשר הפנים אריה דרעי סיוע במשימה שקיבל מראש הממשלה. בנוסף, יורחבו ויתוגברו מאמצי האכיפה וההסברה ליישום ההנחיות הקיימות והחדשות שיאושרו, תוך מאמץ מיוחד לקראת חג הפסח והחגים הנוספים. במקביל לניהול המשבר, המל"ל גם ימשיך בדיונים על "אסטרטגיית היציאה" עם "גיבוש תפיסה לאומית בתיאום כל הגופים".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נקודה למחשבה

    ליצמן בעצם מה קשור סגר על בני ברק .
    אלה שמקפידים שימותו אלה שלא מקפידים בין כה וכה ימותו את הבעיה לא פתרת .
    פיתרון אפשרי שמי שעובר על הכללים חיילים או לחילופין שוטרים שיפתרלו ברמה גבוהה יתנו קנסות זה בטוח יעזור וימנע הדבקה נוספת

    החושב |
    הגב