מסתמן: סגר על השכונות החרדיות בירושלים ועל הערים החרדיות

על פי מסמך שגיבשו במשרד הבריאות ויעלה לדיון מחר בישיבת הממשלה עולה כי במוקד – ברמת התיעדוף הגבוהה ביותר הוצבו השכונות החרדיות בירושלים והערים החרדיות מודיעיו עלית ואלעד

על פי מסמך שגיבשו במשרד הבריאות ויעלה לדיון מחר בישיבת הממשלה עולה כי במוקד – ברמת התיעדוף הגבוהה ביותר הוצבו השכונות החרדיות בירושלים והערים החרדיות מודיעיו עלית ואלעד, כך פורסם בחדשות 12.

השכונות החרדיות שליהן יוטל סגר – הר נוף, בית וגן, גבעת מרדכי, רמות, רמת שלמה, סנהדריה, שמואל הנביא, בית ישראל, הבוכרים, מאה שערים, גאולה, זכרון משה, מקור ברוך, גבעת שאול וקריית משה.

כן יש המלצה להטיל סגר על בית שמש החרדית ומודיעין-מכבים-רעות, עוד קורא המסמך "להמשיך ולעקוב בצורה הדוקה" אחרי המצב ברעננה.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בחדשות: ... ש ו מ ו ~ ש מ י ם... ש ו מ ו ~ ש מ י ם... ש ו מ ו ~ ש מ י ם.. ש ו מ ו ~ ש מ י ם.. ש ו מ ו ~ ש מ י ם.. ש ו מ ו ~ ש מ י ם.. ש ו מ ו - ש מ י ם..

    בחדשות: "ישראל נערכת ליציאה מהסגר מיד בתום החג: בכירים בממשלה אמרו כי אחרי חג הפסח ישראל תתחיל "לשחרר" את המשק. אבל רק ההגבלות על בתי הכנסת נשארות ככל הנראה עד חודש ספטמבר".

    המקובל הנביא שליט"א חזה בחלום שלא יהיה כך ~ אתם באמת חושבים שהקב"ה מוכן לְוַתֵּר על התפלות של בניו של עם ישראל החביבים הטהורים והקדושים??? וקוסמטיקאיות יוכלו לחזור ולעבוד?? אבל בתי כנסת חייבים להיות נעולים? אל תדאגו, בתי מדרש יפתחו, והשלטון הציוני יהיה בהסגר מוחלט יישר מהשמים. כך חזה הנביא המקובל שליט"א.

    עכשיו רואים בחוש שזו מדינת רשעים, מדינת כופרים באלוקים. עכשיו כולם כבר מדברים על מדינה ציונית ולא מדינה יהודית. אלו "מנהיגי השמד" טיפשים גמורים, כל מגמתם לכפות החרדים, ולחיות נגד הדעת!!! אבל הרואה את הנולד יודע שהם בגדר "עמלק" ש"יודע את ריבונו ומתכוון למרוד בו" ח"ו.

    אתם באמת סבורים שיהיה ניתן לפתוח קניונים, בכדי שיוכלו למכור פיצות ואילו בתי הכנסת ובתי המדרשות שהם נשמת אפה של עם ישראל יהיו סגורים עד ספטמבר???

    חבל חבל חבל שכבר מכינים את המלחמה הבאה של הצדיקים נגד השמד של מדינת איזאל עם שומרי המצוות שחשודים שאין להם שום תוכנית לוותר על בית כנסת, ובית מדרש, וחיידר, ותלמוד תורה לילדים, וישיבות, וכוללים וכו' וכו' – ללמוד תורת השם.

    עליהם נאמר וְאִם-לֹא תִשְׁמְעוּ, לִי; וְלֹא תַעֲשׂוּ, אֵת כָּל-הַמִּצְוֺת הָאֵלֶּה. וְאִם-בְּחֻקֹּתַי תִּמְאָסוּ, וְאִם אֶת-מִשְׁפָּטַי תִּגְעַל נַפְשְׁכֶם, לְבִלְתִּי עֲשׂוֹת אֶת-כָּל-מִצְוֺתַי, לְהַפְרְכֶם אֶת-בְּרִיתִי. אַף-אֲנִי אֶעֱשֶׂה-זֹּאת לָכֶם. וְאִם-בְּאֵלֶּה–לֹא תִוָּסְרוּ, לִי; וַהֲלַכְתֶּם עִמִּי, קֶרִי. וְהָלַכְתִּי אַף-אֲנִי עִמָּכֶם, בְּקֶרִי; וְהִכֵּיתִי אֶתְכֶם גַּם-אָנִי, שֶׁבַע עַל-חַטֹּאתֵיכֶם. וְהֵבֵאתִי עֲלֵיכֶם חֶרֶב, נֹקֶמֶת נְקַם-בְּרִית, וְנֶאֱסַפְתֶּם, אֶל-עָרֵיכֶם; וְשִׁלַּחְתִּי דֶבֶר בְּתוֹכְכֶם, וְנִתַּתֶּם בְּיַד-אוֹיֵב. וַהֲשִׁמֹּתִי אֲנִי, אֶת-הָאָרֶץ. וְהָיְתָה אַרְצְכֶם שְׁמָמָה, וְעָרֵיכֶם יִהְיוּ חָרְבָּה. וַהֲלַכְתֶּם עִמִּי, בְּקֶרִי וְהָלַכְתִּי עִמָּכֶם בַּחֲמַת -קֶרִי וְיִסַּרְתִּי אֶתְכֶם. וגו' חס ושלום.

    בדיחה אחת גדולה. באמת? הם סבורים שיהיה ניתן לפתוח קניונים, בכדי שיוכלו למכור פיצות ואילו בתי הכנסת ובתי המדרשות שהם נשמת אפה של עם ישראל יהיו סגורים עד ספטמבר??? חבל חבל חבל שהם בעצמם כבר מכינים את המלחמה הבאה של הצדיקים נגד השמד של מדינת איזאל עם שומרי המצוות, שהם חשודים שאין להם שום תוכנית לוותר על בית כנסת, ובית מדרש, וחיידר, ותלמוד תורה לילדים, וישיבות, וכוללים – ללמוד תורת השם.

    ש ו מ ו ~ ש מ י ם…
    ש ו מ ו ~ ש מ י ם…
    ש ו מ ו ~ ש מ י ם..
    ש ו מ ו ~ ש מ י ם..
    ש ו מ ו ~ ש מ י ם..
    ש ו מ ו ~ ש מ י ם..
    ש ו מ ו – ש מ י ם..

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. ברחבי העולם היהודי נמשכות התפילות למנוע מגיפה ותפילה על החולים בהם גדולי ישראל; גאב"ד 'העדה' הגרי"ט ויס, הגאון רבי חיים דב קלר ר"י טלז בשיקגו, הגרא"ז גינזבורג ראש מרכז התורה של חפץ חיים בסידרהורסט, הגר"א שלזינגר ר"י הרמה בלונדון והרבנית מסאטמר מרת סאשה בן לאה אסתר ונחמיה בן לאה חסיה ואהרון אליהו בן לאה לרפו"ש.

    ברחבי העולם היהודי נמשכות התפילות
    למנוע מגיפה ותפילה על החולים בהם גדולי ישראל;
    גאב"ד 'העדה' הגרי"ט ויס,
    הגאון רבי חיים דב קלר ר"י טלז בשיקגו,
    הגרא"ז גינזבורג ראש מרכז התורה של חפץ חיים בסידרהורסט,
    הגר"א שלזינגר ר"י הרמה בלונדון
    והרבנית מסאטמר מרת סאשה בן לאה אסתר
    ונחמיה בן לאה חסיה
    ואהרון אליהו בן לאה לרפו"ש.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. הקצין שנפצע הבוקר מפליטת כדור בעת תרגול לפני עליה לעמדת שמירה בחברון, נותח בבית החולים שערי צדק, הוא מונשם ומורדם ומצבו קשה. ועל זה רואים בחוש שזה שנפצע היא נקמה משמים על מה שהתעללו השוטרים במאה שערים ועוד מקומות עם היהודים הקדושים והחשובים כדכתיב "קל נקמות ד'"... הנקמה ישר מהקב"ה.

    הקצין שנפצע הבוקר מפליטת כדור בעת תרגול לפני עליה לעמדת שמירה בחברון, נותח בבית החולים שערי צדק, הוא מונשם ומורדם ומצבו קשה. ועל זה רואים בחוש שזה שנפצע היא נקמה משמים על מה שהתעללו השוטרים במאה שערים ועוד מקומות עם היהודים הקדושים והחשובים כדכתיב "קל נקמות ד'"… הנקמה ישר מהקב"ה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב