מס שפתיים : "המצב לא יכול להימשך, לישראל יש חובה מוסרית כלפי יישובי הנגב המערבי"

"כל המלצה של משרד הבריאות למנוע כניסה לישראל, אנחנו מגבים אותה"

בראיון לרדיו ' קול ברמה ' התייחס השר כץ לסבל שעוברים תושבי עוטף עזה וחבל הדרום מזה עשור כאשר הכל מתרחש תחת הממשלה בה הוא חבר שבראשה עומד נתניהו,למרות ההבטחות החוזרות ונישנות תושבי האזור סובלים סבל רב ילדיהם זקוקים לא אחת לטיפולים נפשיים ועדיין הממשלה לא פתרה את הבעיה, על כך אמר :" נראה שכרגע יש שקט מתוח בדרום, אבל המצב לא יכול להימשך. לישראל יש חובה מוסרית כלפי יישובי הנגב המערבי, בעוד לא הרבה זמן תצטרך להיות הכרעה בעזה".

השר כץ פסל אפשרות של ממשלת אחדות עם כחול לבן למרות שגם גנץ הכריז שלא יקים ממשלת אחדות כל עוד נתניהו עומד בראש הליכוד עם שלושת כתבי האישום החמורים :"ברור לחלוטין שלא תהיה ישיבה בממשלה יחד עם כחול לבן. בני גנץ פוסל את נתניהו כי הוא נאשם ונחקר וחשוד, ועכשיו גם הוא נחקר בפרשת ׳המימד החמישי׳, על זה נאמר ״על דאטפת – אטפוך״.

לא סוד שבעת האחרונה נרשמה מתיחות בין משרד החוץ למשרד הבריאות כאשר מדאגה ואחריות משרד הבריאות מחמיר ואוסר כניסה ממדינות נגועות בקורונה בעוד משרד החוץ לא אחת יצא כנגד זה וטען שזה הורס את מדיניות החוץ של מדינת ישראל .כעת נשמע השר כץ מרוכך יותר כנראה שחומרת הוירוס עשתה את שלה : "כל המלצה של משרד הבריאות למנוע כניסה לישראל, אנחנו מגבים אותה. אם תתקבל החלטה לחסום כניסה מאיטליה או אוסטרליה, אנחנו נחסום, השיקול היחידי הוא להציל חיים. אם המחלה תתפשט בארץ, המדינות יעשו לנו את מה שאנחנו עושים לעולם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *