מעל 1.000 נדבקים, 60 קשים

1,118 נדבקים חדשים ביממה האחרונה, כך על פי נתוני משרד הבריאות. שיעור הבדיקות החיוביות אתמול עמד על 1.58%

יותר מאלף נדבקים בנגיף הקורונה אובחנו ביממה אחת בישראל.

1,118 נדבקים חדשים ביממה האחרונה, כך על פי נתוני משרד הבריאות. שיעור הבדיקות החיוביות אתמול עמד על 1.58%, מתוך 71,478 בדיקות לאיתור הנגיף. היום מחצות אובחנו עוד 263 נדבקים.

מספר החולים שמאושפזים במצב קשה בבתי החולים ברחבי הארץ עלה והגיע ל-60, עלייה של שמונה חולים מאז חצות, ושל תשעה מאז הנתון האחרון מאמש. בסך הכול מאושפזים בבתי החולים 107 חולי קורונה, ומספר החולים הפעילים בישראל כעת עומד על 6,563.

מאז פרוץ המגפה נפטרו בישראל 6,446 חולי קורונה. אתמול קיבלו 1,148 את מנת החיסון הראשונה ו-5,721 את השנייה.

אתמול התייחס ראש הממשלה נפתלי בנט לעלייה בתחלואה, ואמר בפתח הדיון המיוחד שהתקיים בקריה, כי "החיסון פחות יעיל משמעותית מול זן הדלתא". בדיון השתתפו מספר שרים בכירים, גורמים ממשרד הבריאות וממערכת הביטחון וגורמי מקצוע נוספים. בדיון לא הוחלט על הגבלות נוספות אלא רק על בחינה של ההתנהלות בהמשך ושל אירועים מסוימים.

"המטרה שלנו היא לקיים חיי שיגרה מותאמים לקורונה", אמר בנט. "כרגע בכל רחבי העולם מוטציית הדלתא ממש מזנקת, כולל במדינות מחוסנות. החיסונים מועילים כנגד הנגיף, ולכן אנו דואגים לרציפות חיסונים, אך הם לבדם אינם מספיקים". במשרד הבריאות אמרו שבמקום מגבלות התקהלות, במידה והעלייה בתחלואה תמשיך, הכיוון אליו הולכים הוא תו ירוק כולל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *