הפלג חוסם את ירושלים: 21 עצורים

בשעה זו כמה מאות מפגינים מהפלג הירושלמי מפרים את הסדר וחוסמים בגופם את התנועה בצומת הרחובות יפו ושרי ישראל בעקבות מעצרו של הבחור דניאל כיטוב, מחשובי תלמידי ישיבת 'מאירת שמועה',  שנעצר לאחר שסירב להתייצב בלשכות הגיוס. צפו בתיעוד

 

בשעה זו כמה מאות מפגינים מהפלג הירושלמי מפרים את הסדר וחוסמים בגופם את התנועה בצומת הרחובות יפו ושרי ישראל בעקבות מעצרו של הבחור דניאל כיטוב, מחשובי תלמידי ישיבת 'מאירת שמועה',  שנעצר לאחר שסירב להתייצב בלשכות הגיוס.

כוחות משטרת ישראל הנמצאים במקום, פועלים לפינוי מפרי הסדר ומאפשרים לתנועה במקום לזרום לסירוגין.
עד כה נעצרו 21 חשודים.

במקביל, בית הדין הצבאי ביפו גזר על אסיר עולם התורה הבחור החשוב דניאל כיטוב 20 ימי מעצר בכלא הצבאי.

מהוועדה להצלת עולם התורה נמסר: ידינו לא תרפה מהמאבק הנחוש נגד הגזירה הנוראה של גיוס בני הישיבות. נילחם בכל כוחנו ונרעיש על כך עולם ומלואו.


תלמיד הישיבה נעצר במהלך בדיקה שגרתית של משטרת תנועה.

מהוועדה להצלת עולם התורה נמסר: "הציבור החרדי ממשיך להוביל במסירות נפש את מאבקו חסר הפשרות של רבינו ראש הישיבה זצוק"ל נגד גזירת הגיוס. רבינו ראש הישיבה זצוק"ל הורה להרעיש עולם ומלואו ולהיאבק נגד הגזירה שהפילה ומפילה חללים רבים מעולם התורה אל זרועות השמד הרוחני של הצבא, ואנו ממשיכים את דרכו במאבק העיקש וחסר הפשרות."

תיעוד ראשוני- מחאת החרדים הקיצונים

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לסרס אותם מיידית!

    צריך לסרס את כולם בדחיפות. יש להם עודף מרץ. בהזדמנות זאת נפנה לשאר האוכלוסייה, מי שרוצה להתנדב לבוא לסרס, שיצור קשר עם היס"מ, מחלקים סכינים יפניים בכניסה לעיר.
    יאללה בלגן.

    חסיד |
    הגב