"מעשה בשני נוכלים ורמאים" הנאום הלילי של מאי גולן שלא כדאי לפספס. צפו

מאי גולן כתבה: מוזמנים לצפות בדברים שאמרתי ב 2:00 בלילה במליאת הכנסת. על אף השעה המאוחרת, העייפות ופרק זמן רצוף וארוך במליאה יש דברים שחשוב ובעיקר חובה להגיד!. צפו בנאום המלא

חברת הכנסת מאי גולן נאמה בשעת לילה מאוחרת ובחרה לפתוח במעשה בשני אנשים נוכלים ורמאים. הראשון – ראש הממשלה בעיני עצמו נפתלי בנט אשר הבטיח לנו לנצח מגיפה וכיום ישנם בישראל מאות אלפי מאומתים ונדבקים בקורונה. כל פתרונות הקסם שלו לטיפול במגיפה מתבררים כבדיחה וליצנות המובילות אותנו לקטסטרופה בריאותית.

השני – הוא למעשה כל הממשלה הרעה הזו; ליברמן, מיכאלי, הורוביץ, עבאס ושות׳ אשר מתעללים בבעלי עסקים, גורמים להם לפשיטת רגל ובעיקר גורמים גם לקטסטרופה כלכלית וחברתית. במקום לשלוח אותם בהתנשאות ובבוז להחליף מקצוע, תתחילו אולי לפתוח את הכיס והלב ולהשקיע כי עוד רגע צונאמי כלכלי יפגע בכולנו וכבר לא יהיה מה להציל.
ולחשוב, שכל מיזם הרוע הזה הוקם בשיתוף עד מדינה בדמות ניר חפץ שהפך במהלך עדותו המפוקפקת לעד הגנה והכל כדי להדיח ראש ממשלה מכהן שבמקרה, הוא הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל והגיע להישגים יוצאי דופן בתחומי הביטחון, הכלכלה והחברה.

מאי גולן כתבה: מוזמנים לצפות בדברים שאמרתי ב 2:00 בלילה במליאת הכנסת. על אף השעה המאוחרת, העייפות ופרק זמן רצוף וארוך במליאה יש דברים שחשוב ובעיקר חובה להגיד!

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כל מילה פנינה כל מילה גרזן בראשו הטמא של בנט ימח שמו וזכרו

    אמן

    המטאפוריסט |
    הגב