מפגש מרתק: רבה של איראן ביקר במעונו של הרב פינטו

רבה הראשי של איראן הגיע במיוחד לארה"ב, שם קיים פגישה נרחבת עם האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו. המפגש התקיים במעונו של הרב פינטו במנהטן | ועל מה הודה הרב פינטו לרבה של איראן?

הרב יהודה גרמי, רבה הראשי של איראן, פעיל מאוד במדינה המוסלמית. מי שעוקב אחריו ברשתות החברתיות – מגלה פעילות יהודית ענפה בכל רחבי איראן. מרתון של חופות כדת משה וישראל, השקת בתי כנסת חדשים, מעמדי תפילות, ביסוס הכשרות ועוד.

בסוף השבוע שעבר, הגיע הרב גרמי מאיראן לארה"ב, שם קיים פגישה נרחבת עם האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו. המפגש התקיים במעונו של הרב פינטו במנהטן.

במהלך הפגישה סקר הרב גרמי בפני האדמו"ר הרב פינטו את הפעילות הדתית בקהילה היהודית באיראן וביקש את הכוונתו של הרב פינטו וסיועו בהרחבת הפעילות.

נושא נוסף שעלה במפגש המרתק במנהטן בין רבה של איראן לראש אבות בתי הדין במרוקו – הוא הפצת סגולת קריאת ספר דברים בשבת כהנהגתו של הרב פינטו, סגולה שהפכה לטרנד עולמי בכל העולם – וגם באיראן.

הרב גרמי סיפר לאדמו"ר, על כך שבשנים האחרונות הוא מפיץ בקהילה היהודית באיראן את ספר דברים ורבים מבני הקהילה משתדלים בכל שבת לקרוא את כל ספר דברים, ובכך זוכים לישועות ולהצלחה.

כזכור, בעיצומו של חג הפורים האחרון, הגיע הרב גרמי במיוחד לקברם של מרדכי היהודי ואסתר המלכה בעיר האמדאן שבמערב איראן, כדי להעתיר בתפילה לרפואת האדמו"ר הרב פינטו, שעבר באותה העת – טיפול רפואי מורכב. כעת במפגש בארה"ב – הודה על כך הרב פינטו לרבה של איראן.

צפו בתיעוד מהמפגש:

רבה של איראן במעון הרב פינטו
רבה של איראן במעון הרב פינטו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *