מפלגה בשקיעה: היום יתקיימו הפריימריז במפלגת העבודה

כ-60 אלף חברי מפלגה בעלי זכות הצבעה יבחרו היום מבין יותר מ-40 מועמדים. אבי גבאי לרשת ב': "בבחירות נקבל מספר דו ספרתי של מנדטים"

הפריימריז במפלגת העבודה ייערכו היום (שני), עד 9 בערב.

כ-60 אלף חברי מפלגה בעלי זכות הצבעה יבחרו בהצבעה ממוחשבת מבין יותר מ-40 מועמדים שלהם לרשימה לכנסת ה-21. הקלפיות ייפתחו הבוקר בשעה 10:00 וייסגרו ב-21:00.

ההצבעה תתקיים ב-84 מוקדים ברחבי הארץ, מקריית שמונה ועד אילת, כשאתר ההצבעה המרכזי יהיה בגני התערוכה, בביתן 10.

מאחר שההצבעה נערכת באופן ממחושב, בניגוד לבחירות המקדימות ב'הליכוד', התוצאות צפויות להתפרסם כבר במהלך הערב, כשהנתונים ירוכזו ויזרמו במהלך אירוע סיום הפריימריז לאתר המרכזי בגני התערוכה.

יו"ר העבודה, אבי גבאי, אמר הבוקר בריאיון לאריה גולן בתכנית "הבוקר הזה" ברשת ב' כי אין לו ספק שמפלגתו תזכה במספר דו-ספרתי של מושבים בכנסת. "הסקרים נכונים להיום", הדגיש גבאי בריאיון, וסירב להגיב על דיווחים בתקשורת שלפיהם ישריין את המקום השני ברשימה לראש הממשלה לשעבר אהוד ברק. "השריונים הם אופציה, הם לא חובה", אמר יושב ראש העבודה והוסיף כי בשריונים משתמשים במשורה, ורק אם הדבר נדרש.

בראיון לגל"צ דווקא הודה כי לא יתמודד על ראשות הממשלה לאור המצב העגום של העבודה בסקרים.

עוזי ברעם, מוותיקי מפלגת העבודה, אמר הבוקר בריאיון לאריה גולן: "גם בתקופתי היו מריבות על מיקום בכנסת. מפלגת העבודה לא מתה, צריך לחדש אותה אחרי הבחירות. אבי גבאי עשה טעות לדעתי כשהוא העמיד את עצמו אלטרנטיבה לנתניהו. הוא לא היה אף פעם מועמד לראש ממשלה. הוא היה מועמד למפלגה בינונית שצריכה לצבור כוח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *