מפלה לארגון הנשים האנטי חרדי: העליון דחה את ערעור קולך נגד קול ברמה

השופטים ניל הנדל, ענת ברון וג'ורג' קרא החליטו לא לקבל את דרישת ארגון "קולך" והתנועה הרפורמית לחייב את רדיו קול ברמה בכ-20 מליון שח אותם דרשו בערעור

השופטים ניל הנדל, ענת ברון וג'ורג' קרא החליטו לא לקבל את דרישת ארגון "קולך" והתנועה הרפורמית לחייב את רדיו קול ברמה בכ-20 מליון שח אותם דרשו בערעור

 

לאורך הדיון העירו השופטים הנדל וברון לקולך כי בבקשתם להגדיל את הסכום הם מראים כי אין להם קושי שהדבר יביא לסגירת תחנת הרדיו. השופטת ברון הדגישה כי הדרישה להעלאת גובה הקנס כפי שביקשו מגלה חוסר איכפתיות למצב בו יכולה קול ברמה להיפגע ולהיסגר, מה שיוביל לפגיעה אנושה בציבור הנשים החרדיות אשר קול ברמה משמש עבורן כלי תקשורת מרכזי.

ברון הוסיפה כי במקרה כזה זכות הנשים גם כן תיפגע משום שהן לא יוכלו לקבל שירות ולהאזין לתחנה אותה ואף לא לעלות בה לשידור.

השופטת ברון אף העירה לב"כ ארגון קולך כי כתב הערעור מלמד שהמטרה העיקרית שלו היא להגדיל את שכר הטרחה והגמול.

עו"ד מוטי ארד שייצג את קול ברמה טען כי הקנס שהתקבל בהליך הקודם הוא גבוה מאד ביחס לקבוצת הנשים שכביכול נפגעה. לדבריו המערערים הציגו נתוני שווא וניפחו את היקף הפגיעה, דבר שאם יתקבל כבקשתם יוביל לפגיעה אנושה בתחנה.

כאמור, השופטים הודיעו כי הם דוחים את ערעור קולך והודיעו כי סכום הקנס לא ישתנה.

עו"ד אריאל דרעי מנכ"ל קול ברמה אמר כי "המאבק היום היה לא רק של קול ברמה אלא של כל הציבור החרדי והדתי לשמירת עצמאותו ואורח חיו. ארגון קולך ניסה בכל כוחו להביא לסגירת קול ברמה ובסייעתא דשמייא ובזכות האהדה הרבה של המאזינים והעובדים המטרה הזאת נכשלה"

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ארגון קולך כנראה היה בטוח שבאוירה הכללית נגד החרדים בית

    המשפט יפסוק לרעת החרדים אבל קרה הנס והשופטים הבינו טוב מאד מה עומד מאחרי התובעים

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב