מפלה לקואליציה: הכנסת אישרה את ביטול רפורמת הטלפונים הכשרים

חוק ביטול רפורמת הטלפונים הכשרים עבר 57-43 בתמיכת מרצ וחלק מרע"מ

עוד מפלה לקואליציה: חוק ביטול רפורמת הטלפונים הכשרים עבר 57-43 בתמיכת מרצ וחלק מרע"מ.

הכל קרה לאחר שמרצ התבלבלו, הצביעו בעד.

מזכיר מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל' הרב יעקב ולצר התקשר ליו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני ולח"כ יצחק פינדרוס והודה להם בשם מרנן האדמו"רים שליט"א על העברת החוק לביטול רפורמת הטלפונים הכשרים: "העברת החוק הזה הוא הצלתם לדורות של חינוך ילדי ישראל מפגיעה שאין דרך חזרה ממנה ומגיע לכם על כך יישר כח גדול".

ח"כ יעקב אשר מסר: "אני מברך את ידידיי הרב משה ארבל והרב ינון אזולאי, על המאבק הנחוש והמשותף יחד עם יהדות התורה, לאישורו בטרומית של החוק החשוב לביטול גזירת הנדל נגד הקומה הכשירה. נמשיך להילחם יחד עד לניצחון המלא בסייעתא דשמיא.

יו״ר ש״ס אריה דרעי בירך: ״שר התקשורת שלא עובר את אחוז החסימה קיבל היום תשובה ניצחת במליאה, כשחוק הגנת החירות בטלפונים של ש״ס אושר במליאה. צא לנו מהחיים! הסוף של ממשלת הרודנות והניתוק שלכם כבר מוקרן על לוח התוצאות״.

במקביל, הכנסת אישרה כעת בקריאה טורמית את הצעת החוק של ח"כ אורי מקלב המאפשרת מכירת יינות בערבי שבת וחג גם לאחר השעה 23:00. ח"כ מקלב: חוק צרכני וחשוב שיקל על הצרכנים במרכולים הגדולים בערבי השבת והחג.

ח"כ אורי מקלב על אישור חוק הקומה הכשרה:'למרות היהירות של שר התקשורת ראינו פה אותות ומופתים באישור החוק, שר התקשורת התבזה וכל עם ישראל ראה כי אין רוב בעם לרפורמות ההרסניות שלו – אני שואל את חברי הקואליציה – מה אתם מתערבים בזכות קניינית של אדם פרטי? אין פה כשל שוק!

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני על מפלת הקואליציה בהעברת החוק לביטול רפורמת הטלפונים הכשרים: "אין לכם סיעתה דשמיא, אתם לא מצליחים בכלום, הציבור לא איתכם, גם אלו שאינם נמנים על הציבור החרדי והמסורתי לא סומכים עליך יועז הנדל ולא רוצים את הרפורמה שלך בתקשורת. אין לכם סיעתא דשמיא!"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *